Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-14 of 14.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• flickr.com/photos/gendarmeke/15832036440 Gereedschapswagen van de Technische Dienst.

• Ah, geen idee. Ik doe alleen suggesties voor meldingen. Misschien @Data?

• Ik parkeer dit document met suggesties ook nog even hier.

• Inzetregels TS/TS4x4

burnie89 - - Archief

Quote van 112-Opa: “Quote van burnie89: “Het zou fijn zijn als je met inzetregels onderscheid kan maken tussen een gewone TS en een TS4x4. Kan dat gemaakt worden? ” Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel voertuigen je hebt, maar je zou het ook via voertuiggroep kunnen doen. Is wel even wat werk, maar zo heb je wel een overzicht over je TSen en kun je ze apart versturen naar een inzet!! Het is maar een idee!!! ” 87 ts en 21 ts 4x4, beetje veel werk;)

• Inzetregels TS/TS4x4

burnie89 - - Archief

Super, bedankt!

• Inzetregels TS/TS4x4

burnie89 - - Archief

Dit topic is afgevinkt als gedaan maar ik heb eigenlijk nog niet echt een antwoord gehad...

• Ambulancespreiding

burnie89 - - Archief

Ik zie geen reden om VWS te introduceren in dit spel. Ten eerste zijn er een heleboel andere dingen (zoals RAVJeroen hierboven al schrijft) die het spel veel leuker kunnen maken. Ten tweede is VWS iets wat in het echte leven wordt gebruikt om de aanrijtijd van 15 minuten bij een A1 melding te halen. Te veel rijtijdoverschrijdingen is dichtdraaien van de geldkraan door de zorgverzekeraars. Wat gebeurt er in dit spel als je ambulance er niet binnen 15 minuten is? Niks... Ten derde heeft de central…

• Ik heb hier ook last van, de knop hoeft van mij niet per se weg maar als ze niet meer aan elkaar vast zitten (paar centimeter wit ertussen) dan scheelt het al een heleboel keer per ongeluk aanklikken.

• Inzetregels TS/TS4x4

burnie89 - - Archief

Het zou fijn zijn als je met inzetregels onderscheid kan maken tussen een gewone TS en een TS4x4. Kan dat gemaakt worden?

• Quote van Timo641: “Het uitgangspunt voor het spel is inderdaad dat men op de meldkamer is, maar de binnenkomende incidenten in het scherm simuleren een telefoontje van een beller, niet de doorzet naar de voertuigen. Althans, dat is het uitgangspunt dat wij hebben gehanteerd en daar gaan we ook niet van afwijken. Voor de incidenten voor de rode tak werkt dit hetzelfde. Meldingen komen binnen als bijvoorbeeld "Brand in woonkamer", dat is ook niet hoe het via bijvoorbeeld P2000 naar de blusgroepen…

• Wat betreft de terminologie: voor iedere aandoening is een medische term, een term die iedereen wel kan snappen en een jip-en-janneke term. Bijvoorbeeld: hypoglykemie - hypo - te lage suiker Of: Collaps - wegraking - flauwvallen Betekent allemaal hetzelfde maar het is maar net welk woord je ervoor kent. Als we nou eens voor alles een benaming bedenken die iedereen kan snappen en die voor de medisch onderlegden niet raar klinken?

• Triage In de meeste gevallen bestaat een hulpverlening uit 1 patiënt die wordt behandeld door 1 ambulancevoertuig. Pas als er meer slachtoffers zijn dan ambulances ter plaatse zal triage een rol gaan spelen. Het indelen in een triageklassen zorgt ervoor dat degene die het slechtst eraan toe is het eerste hulp krijgt. We kennen de volgende triageklassen: T1: ABC instabiele patiënten, behandeling dient onmiddellijk te worden ingezet T2: ABC stabiele patiënten, hebben binnen 6 uur chirurgische of g…

• Dag, Kan ik misschien mijn hulp aanbieden? Ik ben werkzaam bij een RAV en bovenstaand heeft weinig te maken met hoe het er in de werkelijkheid aan toe gaat. Het is natuurlijk leuk om het spel zo realistisch mogelijk te krijgen dus ik hoor graag als ik jullie van informatie kan voorzien. Groet!