Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 343.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• inderdaad kom nergens meer ingelogd op...... zo jammer dat tijdens de 2x credits...... echt balen zo wordt her spelen echt minder leuk. Hoop dat ze er snel wat aan doen en en 2x credits anders maar verlengen als goed maker.....

• Quote van HoofdagentLuuk: “Binnen de ME wordt gebruik gemaakt van de SGBO roepnummering. Dit betekent een letter uit het NATO-alfabet, gevolgd door het regionummer en vervolgens een nummer voor het dienstverband en de rol. De belangrijkste kolommen hierin zijn: Bravo/Charlie 1.00 en verder voor de ME Delta 1.00 en verder voor de openbare orde Mike 1.00 en verder voor de motorrijders Papa 1.00 en verder voor de beredenen Zulu 1.00 en verder voor de helikopters Whiskey 1.00 en verder voor de water…

• Quote van jimmyboe1: “Ik had graag wat meer belgische voertuigen gehad op de het spel meldkamer Naar mijn bevinding zijn er in vergelijking met nederlandse bijzonder weinig keuzes ” Dit komt omdat meldkamerspel ook op nederlandse hulpverlening word gebaseerd, hierdoor zul je weinig van de Belgische kanten zien. Ik denk dat dit de grootste rede is waarom er geen Belgische voertuigen in het spel zitten

• Inderdaad ontzettend bedankt voor jullie tijd. En op naar 2020 dat de opvolger/opvolgers jullie taak goed overnemen.

• Team verlaten?

MK-MON - - Hoofdforum

Quote van Freaky_NL_: “ook als je zelf je eigen opleidingcentrums en ziekehuizen hebt? ” nee deze blijven ook bestaan. Alles wat je zelf bouwt blijft bestaan als je team verlaat

• Team verlaten?

MK-MON - - Hoofdforum

Quote van Freaky_NL_: “Hallo allemaal, ik kan het nergens vinden maar weet iemand van jullie als je een team verlaat of je dan alles kwijt ben van de gebouwen die ik allemaal heb? icl de voertuigen? of behoud je alle gebouwen en voetuigen? ” inderdaad je eigen gebouwen zullen blijven bestaan, ook de voertuigen zullen blijven bestaan. Alleen gebouwen zoals ziekenhuizen en cellencomplexen en opleidingsgebouwen deze zullen wel verdwijnen. zodra je weer een nieuw team joint en die hebben de gebouwen…

• Functie Suggestie Jaar overzicht

MK-MON - - Suggesties

Quote van Yoeri: “Suggestie, jaar overzicht inkomsten/uitgaven Credit's/Coin's Via Credits kan je natuurlijk overzicht zien wat je afgelopen dagen hebt verdiend/uitgegeven hebt. Maar misschien ook een idee om het jaar overzicht er bij te doen. En wat bedoel ik met jaar overzicht? Niet per maand. maar laat het gemiddelde inkomsten/uitgaven wat je aan het einde van het jaar kan opvragen/zien. zodat je kan zien wat je gemiddeld verdiend en uitgeeft. Als ik meer uitleg of het idee beter moet uit typ…

• locatie op plattegrond

MK-MON - - Hoofdforum

Quote van rompie: “het is zeker niet de EERST gebouwde meldkamer, waarschijnlijk de LAATST gebouwde meldkamer ” vreemd want ik kom gewoon bij me eerste gebouwde meldkamer hmm..

• locatie op plattegrond

MK-MON - - Hoofdforum

Quote van rompie: “Hi, een vraagje waarop ik het antwoord niet kan vinden. wat bepaald de plaats waar het spel opent bij het opstarten? ik bedoel dus welk plaats / gedeelte (locatie) van de plattegrond ik krijg te zien bij het opstarten van het spel. mijn idee is dat het te maken heeft met de laatst gebouwde meldkamer, klopt dit? kan ik dit beïnvloeden? dus een andere plaats bij het opstarten? ” voor zover ik weet kan je dit niet aanpassen. En inderdaad het is je eerst gebouwde meldkamer

• incident idee

MK-MON - - Suggesties

IP 089 Alcohol controles goedgekeurd Voor volgende keer kijk misschien eerst alle ideeën lijsten af. Vaak staan ze er al tussen en of ze goedgekeurd zijn of niet

• Voertuigen Bernhard_VNOG

MK-MON - - Voertuigverzameling

Quote van Bernhard_VNOG: “Ambu 08-117 op aanvraag van @fernando Wachtlijst ” Quote van Bernhard_VNOG: “Ambu 17-102 Op aanvraag van @fernando Wachtlijst ” zien er weer ontzettend gaaf uit thnx

• Voertuigafbeeldingen

MK-MON - - Archief

ik zal in sommige gevallen ook wel willen gebruiken maakt het realistischer

• Twitteraccount openen?

MK-MON - - Archief

Quote van nom001: “Hallo, Ik bemerk dat er veel info gegeven wordt via Facebook. En laat ik nu juist erg anti-Facebook te zijn vanwege de vele privacy schendingen en valse nieuwsberichten waar Facebook om bekend staat, maw. van mijn leven nooit een Facebook account! Nu heb ik wel twitter, is er een twitter account voor Meldkamerspel? Of kan er 1 aangemaakt worden waarop dezelfde nieuws staat als op Facebook? Mvg. nomko ” opzich zie ik er geen hele meerwaarde in een twitter account want we hebben…

• Assistentie Treinconducteur

MK-MON - - Archief

Quote van rompie: “ik heb dit incident al verschillende keren gehad er worden 4 politie eenheden gevraag na mijn idee niet erg realistisch tenzij terroristisch maar dan zou je ME/Arrestatie team gevraagd verwachten kan er eens naar deze inzet gekeken worden? ” 4 heb ik nog niet mee gemaakt wel dat het standaard 3 noodhulp eenheden zijn. Maat aan hoeveel noodhulp eenheden dacht jij dan? Want als een passagier erg agressief is kan 1 noodhulp soms te weinig te zijn.

• Quote van Karst: “Kleine wijziging. Post Elst is een opkomstlocatie en dus geen uitrukpost/VWS. Dat zegt de VGGM zelf op haar website. vggm.nl/vggm/nieuwsarchief/amb…e_elst_feestelijk_geopend. Daarnaast nog een aanvulling: Ik zie in de lijst dat de A-wagens tot 119 gaan. Je mag hem aanvullen tot 122. Die (120 - 122) missen nog. ” pas ik aan bedankt en van die A-wagens ook

• Quote van MPR: “Gedetailleerde info en post Elst toegevoegd Posten Opkomstposten Zevenaar - Kampsingel 34, 6901 JG Zevenaar Arnhem IJsseloord II - Meander 401, 6825 LS Arnhem Ede (Brandweer) - Breelaan 4, 6711 MR Ede Barneveld - Nijkerkerweg 119, 3771 LA Barneveld Uitrukposten/VWS Arnhem-Centrum (Brandweer) - Rietgrachtstraat 74, 6828 KE Arnhem Dieren (Politie) - Hogestraat 11, 6953 AN Dieren Elst - Nijverheidsweg 45, 6662 NG Elst Renkum (Brandweer) - Utrechtseweg 131, 6871 DR Renkum Terschuur -…

• Laatst bijgewerkt: 3-7-2019 Bron: Fernando A-Ambulance 07-101 A-Ambulance 07-102 A-Ambulance 07-103 A-Ambulance 07-104 A-Ambulance 07-105 A-Ambulance 07-106 A-Ambulance 07-107 A-Ambulance 07-108 A-Ambulance 07-109 A-Ambulance 07-110 A-Ambulance 07-111 A-Ambulance 07-112 A-Ambulance 07-113 A-Ambulance 07-114 A-Ambulance 07-115 A-Ambulance 07-116 A-Ambulance 07-117 A-Ambulance 07-118 A-Ambulance 07-119 A-Ambulance 07-120 A-Ambulance 07-121 A-Ambulance 07-122 A-Ambulance B-ambulances 07-401 B-ambul…

Ik zou graag deze willen @Bernhard_VNOG Rapid responder 17-342

Zou je misschien tankwagen 04-1680 kunnen teken hierbij een afbeelding:

Quote van Bernhard_VNOG: “CT Schiphol op aanvraag van @fernando Wachtlijst ” weer zeer gaaf thnx