Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 62.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• na net een aantal sirenes te hebben gehoord, ging ik even op P2000, het was een woningbrand in Tiel. Ook viel het mij op dat er een voertuig werd gealarmeerd dat niet op deze lijst staat, en mij ook niet bekend was namelijk de 08-9088. Na een klein beetje onderzoek op de internet bleek dit voertuig voor een team brandonderzoek te zijn. Heeft iemand anders hier meer info over?

• er is wel een instelling in de meldkamer waardoor je alleen de voertuigen ziet van meldingen waar je zelf betrokken bij bent. Als jij geen voertuigen naar een teammelding stuurt, zul je dus de voertuigen onderweg niet zien. De optie heet: Toon voertuigen van inzetten die niet mee doen. Als je deze niet aangevinkt hebt, krijg je wat ik eerder schreef. (Trouwens, mooie vertaling! Klinkt net alsof we ze buitensluiten!)

• nieuwe MCU 08 afbeelding

104072 - - Voertuigverzameling

hallo allemaal, Heeft iemand voor mij toevallig een 2D afbeelding van een CO/MCU die ik kan gebruiken voor de nieuwe MCU van 08? het hoeft geen exacte match te zijn, mag ook op een ander voertuig gebaseerd zijn, alleen iets dat er meer op lijkt dan de standaard-afbeelding van de CO. MVG en alvast dank, Ben, 104072

• is de nieuwe MCU al inzetbaar? wat gebeurd er met de COH's?

• dus een ME-wagen uit Utrecht zal hebben bijvoorbeeld: LE-41 bravo 1.14 Als ik het goed begrijp?

• ik heb ook al eens aangekaart dat de snelheden niet helemaal kloppen, naar mijn idee zijn voertuigen die terug naar hun post gaan sneller dan P2 voertuigen. misschien is het handig als hier een keer naar gekeken wordt. voorbeeld van hoe het naar mijn idee zou moeten zijn: - status 4: 1 - status 1 prio 2: 1,5 - status 1 prio 1: 2 het is eerder aangegeven dat er ook naar de toegestane snelheid van de weg wordt gekeken, dat moet daarin ook megenomen worden natuurlijk. MVG, Ben

• heel erg bedankt voor jullie geweldige werk over de jaren!

• Status 4 versus Prio 2

104072 - - Fouten

Beste team, Na aanleiding van een vermoeden ben ik even wat gaan testen, met resultaat als volgt: een voertuig dat status 4 terug naar post rijdt is sneller dan een voertuig dat status 1 Prio2 (EDIT: hier stond 1, dat was fout!) onderweg is naar een melding. dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling. Ik snap dat er een duidelijk onderscheid moet zijn tussen Prio 1/2, maar dat verschil is denk ik iets te groot geworden, waardoor een voertuig Prio 2 langzamer is dan een status 4 voertuig. MVG,…

• hoe worden ME en Levende have genummerd in ON?

• Watervoertuigen

104072 - - Archief

is al eerder genoemd: VB-508, VP-501

• Voertuigafbeeldingen

104072 - - Archief

Er is bij voertuigafbeeldingen al een verzameling genaamd "Transparant, Realistisch" speciaal voor dit doeleinde. Door deze te gebruiken worden je voertuigen onzichtbaar. Die kun je toch gewoon gebruiken?

• daar snap ik dus niks van, welk genoemde cijfer?

• ik snap nog niet helemaal hoe een roepnummer opgebouwd is. Kan iemand een voorbeeld geven van een eenheid uit Tiel?

• Voertuigen Bernhard_VNOG

Quote van Bert-Jan: “da-ovd 08-7091 ” beste Bert-Jan, je weet toch wel hopelijk dat dit voertuig buiten dienst is na de nieuwe OVD-inrichting op 01-04-2019? volgens mij is zelfs dit voertuig ontdaan van striping en andere brandweer-apparatuur en staat dit voertuig nu als burgervoertuig op Geldermalsen.

• waar staat LL3? is dat op volkel of bij het UMC in nijmegen? meerdere informatiebronnen spreken elkaar nogal tegen... alvast bedankt!

• lege post, meldingen?

104072 - - Hoofdforum

fijn om te horen, bedankt!

• lege post, meldingen?

104072 - - Hoofdforum

beste, in mijn regio (vrgz) bevinden zich maar 5 "echte" ambulance posten. dit aantal is lager dan 10, waardoor ik geen MMT meldingen kan ontvangen. Daarom ben ik begonnen met alle VWS als posten of uitbreiding op brandweerposten te bouwen. nu vroeg ik mij af, wordt een post zonder voertuigen meegenomen in de ingzetgeneratie? kunnen rond die posten meldingen ontstaan en zijn de posten geldig in de weg naar 10 posten? alvast dank, Ben, 104072

• 08-7581/61

beste, Zou iemand voor mij de combinatie 08-7581/61 in 2D willen maken? Omdat het een bijzonder voertuig is, zou ik er graag een apart plaatje voor hebben. Ook is het denk ik voor een tekenaar wel een uitdaging. Alvast dank, Ben, 104072

• Annuleren dooralarmering + HV vraag

104072 - - Hoofdforum

Dat klopt, kan niet inderdaad.

• Annuleren dooralarmering + HV vraag

104072 - - Hoofdforum

Quote van 112-Opa: “Een TS is eigenlijk alleen bedoeld om te blussen ” ik zou hieraan toe willen toevoegen dat sommige TS'en wel iets van basis Hulpverlening, maar niet veel