Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 702.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Badges afbeeldingen

piet2001 - - Fouten

Ik heb het genoteerd staan.

• POI ziekenhuis

piet2001 - - Fouten

Dit hebben we idd ook geconstateerd. Staat genoteerd.

• Lift opsluiting

piet2001 - - Fouten

Ik denk dat je nog wel wat dingen over het hoofd ziet. Vele winkels, AZC, Station, Stadion, Gevangenis, School, Ziekenhuis, Verzorgingshuizen, enz. Hier vind je ook vaak liften. En zelfs normale woonhuizen hebben ooit een lift.

• Lift opsluiting

piet2001 - - Fouten

Als ik zo tel zou dat betekenen dat we minimaal 25x dezelfde melding moeten toevoegen.

• hulp bij haakarmbakken

piet2001 - - Hoofdforum

Graag gedaan. Hopelijk kun je zo weer verder.

• hulp bij haakarmbakken

piet2001 - - Hoofdforum

Wat ik op de foto zie is een ABH. Bij die ABH heb je nog een HA nodig. ABH is namelijk een adembeschermingshaakarmbak

• hulp bij haakarmbakken

piet2001 - - Hoofdforum

Ik neem aan dat deze tekst bij een bak staat. Controleer even het volgende: - Bezit je een HA - Is de HA staat deze op de post (status 5) Als deze dingen er wel zijn graag even een screesshot. Dan is het zichtbaar wat er op uw scherm staat.

• te weinig meldingen krijgen

piet2001 - - Fouten

Quote van oscarito: “dan kom ik wel hoger nu afgelope dagen werkt bijna weer goed kwa meldingen krijgen ” Quote van piet2001: “Zoals je aangeeft haal je wel de max wanneer je niet speelt. Wanneer je wel speelt haal je deze niet. Dit is te verklaren aangezien je met het spelen ook meldingen oplost. Iedere 30 seconden (op basis van je bovengenoemde snelheid) wordt een melding gegenereerd. Stel je rond in 5 min 15 meldingen af, dan neemt je aantal actuele meldingen af. Er zijn er immers maar 5 min/…

• Quote van piet2001: “Geldrop (25) 22-2541 TS 22-2542 TS 22-2551 HW 22-2581 DB 22-5183 PM-AB ” Na mijn weten wordt de adembescherming veel gedaan door de PM's van de posten of logistiek. Alleen in Geldrop staat een voertuig (22-5183) welke alleen voor AB wordt gebruikt bij grote inzetten.

• TS-OR in WO-overzicht

piet2001 - - Fouten

Verplaatst naar reeds bestaande topic

• RR wordt niet weggestuurd

piet2001 - - Fouten

Hij staat genoteerd. Wanneer de developers er naar kijken is voor ons onbekend helaas.

• MMT kun je krijgen door een MMT standplaats te bouwen. Hier kun je dan 1 heli en max 3 auto's plaatsen. Al het personeel heeft een opleiding nodig. Let op: leid het personeel alleen op vanaf een mmt standplaats en NIET vanaf een ambulance standplaats. De voertuigen kunnen gevraagd worden vanaf 10 ambulanceposten. Je kunt 1 MMT standplaats bouwen per 25 gebouwen in het spel. Hoop dat dit wat verduidelijking geeft, zo niet dan horen we dat wel.

• Het behandelen van de patiënt kan worden gedaan door een RR/Ambulance (beide kunnen deze taak volbrengen) Een RR kan alleen geen transport doen. Hiervoor heb je dus een Ambulance nodig.

• Geen ME meldingen

piet2001 - - Hoofdforum

Je hebt idd POI's nodig voor deze meldingen. Wanneer je de optie "Alleen eigen POI's gebruiken" uit hebt staan in de meldkamer zou het spel de openbare moeten gebruiken. En zoals Thijmen ook al aangeeft, eventueel extra POI's plaatsen zou kunnen helpen. Natuurlijk blijft het kans verhaal wel gelden.

• Geen ME meldingen

piet2001 - - Hoofdforum

Als we gaan kijken naar het aantal mogelijke meldingen (ruim 500) waar steeds random een melding uit gekozen wordt, en de verhouding tussen brandweer en Politie, is de kans klein om een specifieke melding te krijgen. Het voorkomen van de ME meldingen is dus relatief zeldzaam. Wanneer we eventueel meerdere ME meldingen zullen toevoegen, zal deze de kans op een ME melding een stuk groter worden. We zijn overigens al bezig met het uitbreiden van de ME meldingen. Voor WO en Levende Have is er eenzel…

piet2001 - - Fouten

Als je de game open laat staan, zonder dat je speelt. Kom je dan ook niet hoger of dan wel? Neem ook zeker mee, dat wanneer je op de site speelt en je afsluit dat er geen nieuwe meldingen meer worden gegenereerd.

piet2001 - - Fouten

Zoals je aangeeft haal je wel de max wanneer je niet speelt. Wanneer je wel speelt haal je deze niet. Dit is te verklaren aangezien je met het spelen ook meldingen oplost. Iedere 30 seconden (op basis van je bovengenoemde snelheid) wordt een melding gegenereerd. Stel je rond in 5 min 15 meldingen af, dan neemt je aantal actuele meldingen af. Er zijn er immers maar 5 min/ 30 sec = 10 meldingen gegenereerd. Dit komt dan dus neer op een vermindering van 5 meldingen. Hierdoor haal je niet meer de ma…

• Bedankt voor de info. Heb zelf inmiddels ook de mogelijkheid gevonden om dit te testen en ervaar hetzelfde. Ik ga het noteren.

• Is dit bij alle haakarmbakken of alleen bij de DPH?

• Zou het mogelijk zijn om dit even ter illustratie met screenshots te laten zien. Alvast bedankt.