Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 132.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Hele middag ging het goed met het spel, maar vanaf nu wordt het spel weer traag en worden meldingen weer niet geel in de lijst.

• Ik heb nog steeds problemen met het spel: - Spel is soms nog traag - Duurt lang voordat meldingen geel worden in het overzicht - Uitruktijden kloppen niet (bijv. heb ambu ingesteld op 30 sec. maar krijgt een timer van 2.30 minuten...)

• Jep heb ik ook last van..

• Ik heb meer het gevoel dat het spel eerder trager is geworden dan sneller.., voertuigen getuurd maar moet pagina verversen voordat ze gaan uitrukken.. #raar

• In het lijstje met meldingen staat de volgende melding: ⚠️ Server Onderhoud op 19 Februari, 08:00 - 10:00 Echter als je op de knop INFO drukt die ervoor staat kom ik op facebook uit waar nog niks op staat Neem aan dat het bericht nog gemaakt / geplaatst moet worden BERICHT FACEBOOK: Beste spelers, Aankomende woensdag 19 februari zal Meldkamerspel.com tussen 08.00 en 10.00 uur niet speelbaar zijn in verband met serverwerkzaamheden. We hopen dat het spel snel weer online zal zijn en dat er merkbar…

• Incidenten zonder adres

pascall31 - - Fouten

Meer mensen er last van dat vandaag er weer veel meldingen zijn zonder adres? Daarnaast laad de kaart ook niet tot zeer traag.. ook inzoomen lukt hierdoor niet goed.

• Quote van Data: “Oke, bedankt voor de info. Dan zal dat nog wel de oude situatie zijn geweest, want als ik kijk staat het geloof ik allemaal al correct in het overzicht hier. En de 15-5131 is verwijderd ” Klopt we hebben het al is aangepast mochten er updates komen houdt ik je op de hoogte.

• Quote van Data: “@pascall31, In het Dekkingsplan 2018 - 2022 staan de volgende afwijkingen... - VZH (Kazerne Wassenaar i.p.v. Kazerne Honselersdijk) -> Is inderdaad verplaatst naar kazerne Honselersdijk (15-6684) - DPH (Kazerne Leidschendam-Voorburg, nieuw) -> Deze is er inmiddels niet meer hij is defect en wordt niet meer gerepareerd (15-5061) - TS-SK (Kazerne Monster, nieuw) -> Hebben hier zowel de 15-6740 TST als een gewone TS 15-6730. De TS 15-6730 kan als TS-SK ingezet worden wanneer nodig.…

• Status 4 versus Prio 2

pascall31 - - Fouten

Quote van Data: “Voertuigen hebben allemaal een 'Geschwindigkeit', ofwel: (relatieve) snelheid. De actuele snelheid is eachter afhankelijk van de ter plaatse geldende maximumsnelheid en de prioriteit die ze hebben tijdens het rijden (P1/P2). Met andere woorden: de voertuigen passen zich aan de maximumsnelheden van de wegen waar zij overheen rijden aan. Nu kan het voorkomen dat bepaalde snelheden verkeerd in het systeem van OSM staan. Dit is dus geen fout bij ons, maar bij de kaartmaker (OSM) die…

• Oud en nieuw meldingen.

pascall31 - - Fouten

Quote van piet2001: “Quote van pascall31: “Alleen de frequentie dat deze meldingen komen mogen wel wat hoger dat is in het echt ook zo verder top! ” frequentie is compleet random, hier kan niet veel aan veranderd worden.Als je meer posten hebt krijg je ook meer meldingen dus wordt je kans iets groter. Al zou de kans in het begin ook weer afnemen omdat je verschillende meldingen zal ontgrendelen. ” Weet ik, speel al langer dan vandaag maar zou leuk zijn als O&N meldingen toch wat vaker in deze pe…

• Oud en nieuw meldingen.

pascall31 - - Fouten

Alleen de frequentie dat deze meldingen komen mogen wel wat hoger dat is in het echt ook zo verder top!

• Bedankt voor de inzet de afgelopen jaren, ik hoop dat er genoeg mensen opstaan om er mee verder te gaan

• Ik zet het maar even hier neer maar ik heb een vraag: Het valt me op dat bijv. nieuwe inzetten wel worden ingevoerd maar dat niet als nieuws bericht op facebook krijgen. Nu ben ik nieuwsgierig of dat komt omdat we "overgenomen zijn" of dat de moderators van ons geen tijden hebben

• Grote inzetten met Crashtenders

pascall31 - - Suggesties

Quote van MPR: “Ik denk dat IBGS (gevaarlijke stoffen) en de invoering van de SB/SBH/SVH 2 verschillende updates zullen zijn. Maar het zal inderdaad een hoop nieuwe opties voor meldingen bieden. ” Komen er dan ook TSen met schuim in het spel? Want we hebben hier en daar ook nog TSen met 1/7

• Quote van Woukaa: “Evenement meldingen rondom oud en nieuw net enorm veel brandjes, of na kerst, met kerstboom verbrandingen, zijn ook evenement meldingen. Ja ik geen persoonlijk ook weinig om Halloween. Laat staan al die heksen die vast zitten. ” Als het aan mij ligt mogen de buitenbrandjes met oud en nieuw vaker voorkomen in die periode. Heb niet echt het idee dat het er veel meer zijn dan normaal. Is maar een tip

• Sneltoetsen

pascall31 - - Hoofdforum

Beste spelers, Ik weet niet of wij dit al hadden maar anders hebben we nieuwe sneltoetsen in het spel Is makkelijker met alarmeren. * Sneltoets * Welk venster * Omschrijving * b * Voertuigvenster * Ga direct naar postscherm * 1-9 * Alarmeringsvenster * De eerste 9 voertuigen selecteren m.b.v de cijfertoetsen boven aan je toetsenbord (Werkt niet met de numerieke toetsenbord) * q * Alarmeringsvenster * Spraakaanvraag beantwoorden * a * Alarmeringsvenster * Naar vorig incident * d * Alarmeringsvens…

• Misschien hier ook de uitslag delen? Ben ook wel benieuwd wat andere mensen vinden.

• Daarom zijn er al een aantal nieuwe functies en bugfixes gepland! Kunnen jullie aangeven welke functies en bugfixes dit zijn? Ik ben wel erg nieuwsgierig.

• Quote van gertds: “Misschien een idee om toe te voegen, al weet ik niet of er brandweerposten in Nederland dit al hebben. In België is gisteren de eerste voorgesteld. hln.be/in-de-buurt/brasschaat/…GM9SfHcrN61XrUZswDjvCWtPQ forum.meldkamerspel.com/index.…11a89b1b022e4296784e41aa1 credits voor de foto: hln.be (zie artikel) Een haakarmbak voor het blussen van elektrische voertuigen. ” Berger vreugdenhil heeft een bak daarvoor, geen taak voor de brandweer om de auto te bergen, bewaken etc.

• Goede meldingen Verkeersongeval beknelling EV (Elektrisch voertuig) 2TS+HV+OVD Wat is de reden van 2x TS bij deze melding? Zal weinig in praktijk voor komen. Is niet veel anders dan gewone beknelling m.u.z. van de HV voor zwaarder red gereedschap. Brandende EV (elektrisch voertuig) TS+HV+OVD (WTH/DPH 30%) Nootzaak HV? Ik zal hem dan iets met 10% maken o.i.d. AGS 50% kans i.v.m vrijkomen gevaarlijkestof. Ik heb ook nog wat aanvullingen Ontplofte hoverboard TS + OvD 50% + AGS 50% Accubrand in gara…