Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 115.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Pascal1993: “Komen er ook nog bijvoorbeeld voertuigen zoals de rescue escape chair, kan dit nergens in dit topic terugvinden? ” Voor zover ik weet staat er alleen 1 op Schiphol, dit is te weinig om te implementeren in het spel. Omdat het voor realistische spelers dan niet te doen is.

• Personeelslijst in Meldkamer

Cahjo - - Suggesties

Hoi Lars, Dit is een optie die voor grotere spelers niet is te doen. Als je meer dan 1000 personeel hebt, dan wordt de lijst erg onoverzichtelijk. Waarschijnlijk al bij 300 personeel. Wat nu zou kunnen helpen is, als je het personeel zoekt met een bepaalde opleiding. Deze te starten, je krijgt dan per post een overzicht van wie de opleiding al heeft afgerond en wie er nog mee bezig is. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

• Quote van raymond7809: “geen idee of het relevant is,maar op de post zwijndrecht zijn sinds gisteren 2 USAR wagens gestationeerd tbv binnenlandse inzettten ” Zelfde als wat bijvoorbeeld op Alphen aan den Rijn staat?

• Quote van jimmyboe1: “wat is een pb'tje? Of bedoel je voorbeeld? ” PB is een Persoonlijk Bericht, dus een mailtje of bericht in-game

• Helaas kunnen wij hier niet zoveel aan doen. De ontwikkelaars zijn bezig met allemaal nieuwe versies en communiceren hun huidige werkzaamheden nauwelijks naar ons. Ik weet dat er servermigraties ingepland staan, maar momenteel is er bij ons niks bekend. We hebben vermoedens wat er gebeurt, maar zolang er niks bevestigt wordt, is het voor ons ook gissen helaas. We doen ons best de boel te verbeteren en jullie op de hoogte te houden. Als we meer weten horen jullie dit natuurlijk.

• Standplaatsen Grondgebonden MMT

Cahjo - - Hoofdforum

Goedemorgen allemaal, Laatste tijd zie ik steeds vaker voorbij komen dat we in NL meerdere grondgebonden MMT voertuigen hebben. Zo heb ik Enschede en Utrecht al voorbij zien komen. Is er iemand die toevallig een lijst heeft met alle grondgebonden MMT voertuigen? Mijn dank is groot.

• Ik heb nergens last van. Misschien je browser even opnieuw openen?

• Explosieven dienst en lijkenwagen

Cahjo - - Suggesties

Lijkwagen [VA-500] EOD [VO-003]

• 06-01-2020 Uitslag Update Poll

Cahjo - - Nieuws [Archief]

Ik betreur het dat het een negatieve reactie bij je opwekt. Momenteel zijn we met z'n alle druk bezig om alles in goede banen te leiden. Om te compenseren dat het opschalingsmodel er nog niet is, willen we in ieder geval 3 updates voor de spelers doorvoeren, die men zelf heeft gekozen. We hebben nog niet alle rechten om op alle kanalen te communiceren, en hebben zodoende voor deze aanpak gekozen. Uiteraard zal er nog steeds gecommuniceerd gaan worden via ons Facebookkanaal. Maar helaas is dat de…

• Er is al gemeld bij de ontwikkelaars dat ons spel niet goed werkt. Het is momenteel afwachten

• Ha Bkluivingh, Probleem is bekend, wordt momenteel aan gewerkt. Het is wachten tot alles weer soepel werkt...

• Voertuigen vervangen

Cahjo - - Hoofdforum

Je moet je DM verwijderen en een DA of DB kopen. Je krijgt er geen geld voor terug. Ga naar je politiebureau, dan klik je op het betreffende voertuig en dan de rode prullenbak. Daarna kan je een nieuw voertuig kopen. Succes!

• Quote van Gangster: “Zijn er maar zo weinig sl wagens ” Als ik snel tel, tel ik +/- 12 verschillende roepnummers watertransport, het zijn misschien niet allemaal Slangenwagens, maar veel haakarmbakken

• Ik hoorde gisteren dat de eerste paal van de nieuwe standplaats in Schelluinen deze week de grond in gaat. Eind van dit jaar wordt Meerkerk gesloten. Ze gaan de diensten nog wel starten hier, maar rijden dan gelijk de polder in.

• Personeel Hoofdbureau

Cahjo - - Off-Topic

Je doet niks fout. Er kan gewoon geen personeel tussen 2 Hoofdbureau verplaatst worden...

• Grote inzetten met Crashtenders

Cahjo - - Suggesties

Goedenavond, Misschien heb ik niet goed gezocht, dan mijn excuses. Maar ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om bijvoorbeeld grote industriële branden toe te voegen waar ook CT's voor benodigd zijn. Voorbeeld is misschien wel de grote brand paar jaar geleden in de Moerdijk waar ook CT's van Woensdrecht, Gilze-Rijen en Eindhoven kwamen. Zo kunnen we meer grote meldingen krijgen, en worden alle voertuigen benut. Tevens zou hier de SB ook mooi bij gevoegd kunnen worden

• Cluster West Fijnaart 20-1130 TS Klundert 20-1131 TS Moerdijk Dorp 20-0131 WVD/HS 20-1101 DB 20-1102 DB 20-1132 TS 20-1181 GM Moerdijk Haven 20-1133 TS 20-1151 HW 20-1161 SB Standdaarbuiten 20-1135 TS Willemstad 20-1005 DA 20-1136 TS Zevenbergen 20-0129 WVD 20-1032 TS 20-1103 DB 20-1106 DA 20-1139 TS 20-1171 HV Oudenbosch 20-0127 WVD 20-1003 DA 20-1202 DA 20-1231 TS 20-1271 Veetakel Hoeven 20-1203 DB 20-1233 TS Oud Gastel 20-1004 DA 20-1234 TS 20-1262 SL 20-1281 DPA Roosendaal 20-0086 VZH 20-009…

• Ik mis in de lijst de 06-9993 HOD nog.

• https in website

Cahjo - - Hoofdforum

Ik heb op het forum gewoon een https hoor

• Quote van MPR: “28-4261 TST (Out of Area - Bull) 28-4262 TST (Out of Area - Bull) 28-4263 TST (Out of Area - Bull) 28-4264 TST (Out of Area - Bull) 28-4265 TST (Out of Area - Bull) ” Dit klopt niet: 28-4261 en 28-4262 staan op Woensdrecht Opleiding 28-4263 en 28-4264 staan op Gilze Rijen 28-4265 staat op Deelen: Locaties De 5 voertuigen staan op Vliegbasis Gilze-Rijen (2), het Militair LuchtvaartTerrein Deelen (1) en het brandweeropleidingencentrum in Woensdrecht (2). Website defensie Daarnaast …