Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 122.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Beste Karst het probleem is bekend er zal naar een oplossing worden gekeken hopelijk is dit snel opgelost.

• LSS Manager for meldkamerspel

michaelkraan - - Hoofdforum

Hello, due to the server maintenance of :flag_nl: , there may be problems with the LSS-Manager after this, so you will find German or English instead of Dutch. This is due to an internal changeover by the developers, who have already communicated with us and we will be able to offer you Dutch again by 14:30/15:00 (Wednesday 19.2). ___ Hallo, vanwege het onderhoud van de server van :flag_nl: kunnen er daarna problemen ontstaan met de LSS-Manager, dus u vindt er Duits of Engels in plaats van Neder…

• Beste larssieboy18#0350 Je heb een uitnodiging ontvangen Groet michael

• Lift opsluiting

michaelkraan - - Fouten

Beste speler Het uitbreiden van POI staat al wel op de planning. Wanneer dit plaats gaat vinden kan ik nog niet aangeven. Omdat er nog aantal andere updates in de planning staan die eerst voorrang hebben. Groet Michael

• Brandweer Zaanstreek Waterland Vermiljoenweg Zaandam: Tankautospuit 11-8031 Houtveldweg Zaandam: Tankautospuit 11-8032 Vrachtwagen 11-0885 Haakarmvoertuig 11-0587 Dompelpomphaakarmbak 11-0664 Slangenhaakarmbak 11-0665 Boot + Haakarmbak 11-8011 Botenmakersstraat Zaandam: Tankautospuit 11-8032 Dienstbus 11-8083 Autoladder (Vrijwilligers) 11-8052 Prins Bernhardplein Zaandam Tankautospuit 11-8034 Autoladder (Beroeps) 11-8052 Waterongevallenvoertuig 11-8012 PM 11-8084 OVD DB 11-0292 OVD DA 11-0293 (R…

• Een uitgangsstelling, afgekort UGS, is een plaats waar hulpdiensten door de alarmcentrale naartoe worden gestuurd, voordat men een rampterrein opgaat. Als er sprake is van een inzet van een brandweercompagnie die buiten de eigen regio ingezet wordt (interregionale bijstand) verzamelt de compagnie meestal op een parkeerplaats langs een snelweg aan de rand van de eigen regio. Dit wordt dan de eerste uitgangsstelling. Men rijdt in konvooi naar de tweede uitgangsstelling in de buurt van het inzetgeb…

• Beste Erik Het idee voor je plate bak zie ik voor hier in het spel geen meerwaarde in. Je zou zelf een tekening van een plate bak kunnen maken en deze gebruiken voor je eigen verzameling. Met vriendelijke groet Michael

• Het probleem is bekend en we zijn aan het kijken wat de opties zijn om dit te verbeteren. Ik kan nu helaas nog geen termijn aangeven waarin dit zal veranderen. Wat ik nog wel even mee wil geven is het volgende advies: Let voorlopig op dat je wel de mensen van de MMT-post opleid tot MMT en niet de medewerkers op de Ambulancepost.

• Oplichter in het spel.

michaelkraan - - Off-Topic

Dit is bekend, bedankt voor de algemene waarschuwing.

• Morgenavond om 20.00 uur houdt de post Thorn na ruim 70 jaar op te bestaan. Na een zorgvuldig traject zijn de posten Hunsel en Thorn samengevoegd en nemen ze hun intrek in de nieuwe kazerne in Ittervoort. Omdat de nieuwe post onder brandweercluster Weert komt te vallen wil ik alle collega’s van de post Thorn bedanken voor de samenwerking in de afgelopen jaren en wens ze veel succes in hun nieuwe kazerne

• [VB-518] Vrachtwagen

michaelkraan - - Voertuig Suggesties

VB - 00 verzoringsploeg Goedgekeurd VB -003 De slangenbak is valt onder Verschillende eenheden t.b.v. Grootschalig Watertransport goed gekeurd moet nog uitgewerkt worden

• helemaal mee eens. Op naar een goede samenwerking met vele update en nieuwe inzetten.

• heren bedankt voor de inzet! En voor de tijd die is vrij gemaakt voor dit mooie spel

• Kaart weergave

michaelkraan - - Fouten

ik heb het gevonden waar het aanlicht op moment dat je op je mobiele kiest voor kaart weergave dan verdwijnt de kaart op pc en krijg je een wit vlak te zien dus de instellingen weer terug gezet

• Kaart weergave

michaelkraan - - Fouten

ja behoorlijk vervelend je kan wel melding op spelen maar nieuwe gebouwen of POI plaatsen schiet hij weer terug naar hoofdscherm

• trekkendvoertuig instellingen

Ja op moment dat je een haakarmbak koopt wordt deze automatisch toegewezen je moet hem dan wel even aanvinken en een haakarmvoertuig kan ook van een andere post toegelaten worden.

• Kaart weergave

michaelkraan - - Fouten

Als ik de kaart loskoppel en deze naar mijn 2e scherm verplaatst zoals ik normaal ook doe. Dan laat de kaart niet meer op. Ik zie alleen een witte scherm iemand een idee wat dit nu weer is!

• Hoeveel MMT Standplaatsen?

ik heb 183 ambu posten hoe door elke brandweer post die je bouwt de uitbreiding met ambu te kopen plus de normale standplaatsen te bouwen en ik plaats alleen ambulances op originele plaatsen van de ambu posten en ik heb 5 mmt heli standplaats en 6 zulu het enige nadeel is je krijg kwa verhouding iets meer ambu melding dan brandweer meldingen het is wat je wilt

• ik mis brabant die lijst is er niet