Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-19 of 19.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Badges afbeeldingen

Yoeri - - Fouten

Hmm dat is inderdaad vreemd. Bedankt voor het melden, laat het ons weten als het niet opgelost is en of er inderdaad meer badge's dat hebben.

• Dankjewel voor de melding. Dit is een bekend fenomeen. Gebeurt het nu nog steeds? Er is namelijk een grote kans dat het probleem te maken heeft met de serverperikelen van de afgelopen dagen. laat het ons dan gerust nog weten. Ook voor de overige spelers als jullie hier ook last van hebben laat het ons dan weten.

• Hey beste jij daar! onze namen zijn; - Piet (Beheerder) - Michael(Beheerder) - Yoeri (Oprichter) Wij zijn het management van De enige echte discord server van meldkamerspel.com Maar zit jij er al in? zo niet klik hier! Wij zien je graag in de discord server wij hebben jou hulp hard nodig laat je vrienden/team genoten ook weten dat we jullie ervaring en hulp nodig hebben -Management discord meldkamerspel.com

• Geen WO ongevallen

Yoeri - - Hoofdforum

Hoi Freaky_NL_ Als je geen POI's hebt is er als ik het goed zeg minder kans op WO Incidenten. Met POI's krijg je bepaalde meldingen op de plek

• Ik heb het ook over de forum in Game, Die doen dat ook. Als het goed is.

• Hoi Eric, Als ik het goed zeg is dat al het geval, de verouderde berichten vallen automatisch naar onderen(naar andere pagina's op gegeven moment.)

• Leuk idee, ik heb het toegevoegd aan de suggestie lijst FP-006

• stijn dat zal ook kunnen ja

• De Meldkamerspel.com team leden en normale leden zijn al gescheiden op tabs als je kijkt naar ----> Gebruikers -----> staff leden. Dan kan je zien dat alle admin's boven aanstaan en moderatoren onderaan. maar als ik je goed begrijp is het niet mogelijk om Forum moderatoren met admin rechten te laten modereren, als ik dat doe in de discord server dan komt het niet goed maar ik zal het idee voorleggen in het team als ze niet reageren

• Wij (Team meldkamerspel.com) Gaan er zeker naar kijken en eventuele update's/wijzigingen toepassen. het staat in ieder geval genoteerd.

• Teamindeling Meldkamerspel.com

Yoeri - - Nieuws [Archief]

Bedankt voor het succes wensen! We hebben er zin in om meldkamerspel.com nog groter en beter te maken!

• Mannen bedankt voor jullie tijd en inzet die jullie er in gestoken hebben!!!

• Functie Suggestie Jaar overzicht

Yoeri - - Suggesties

Suggestie, jaar overzicht inkomsten/uitgaven Credit's/Coin's Via Credits kan je natuurlijk overzicht zien wat je afgelopen dagen hebt verdiend/uitgegeven hebt. Maar misschien ook een idee om het jaar overzicht er bij te doen. En wat bedoel ik met jaar overzicht? Niet per maand. maar laat het gemiddelde inkomsten/uitgaven wat je aan het einde van het jaar kan opvragen/zien. zodat je kan zien wat je gemiddeld verdiend en uitgeeft. Als ik meer uitleg of het idee beter moet uit typen zeg het maar da…

• Fijne feest dagen!

Yoeri - - Off-Topic

HO HO HO, beste kerstelvjes! Namens de management en moderatie van meldkamerspel discord server Wensen wij jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig veilig hulpvol 2020 En veele updates in 2020 -Discord team

• https in website

Yoeri - - Hoofdforum

Bij mij staat het er ook gewoon

• Update Discord server,

Yoeri - - Off-Topic

Geachte leden, Mijn naam is Yoeri de Groote. Oprichter officiële discord server meldkamerspel.com Wil jij gezellig met andere spelers kunnen praten over vanalles en nog wat? Of vragen kunnen stellen over de game aan andere spelers? Dan ben je bij de meldkamerspel discord server aan het juiste adres! We hebben ruim 200+ leden. En een groot deel daarvan is dagelijks actief. Er is dus altijd wel iemand die je vraag kan beantwoorden. We hopen graag zo veel mogelijk spelers te zien die gezellig meedo…

• Mijn naam is yoeri de GrooteIk was 4 jaar toen mijn moeder de diagnose A.L.S. kreeg. 9 toen ze hier aan overleed. Nu ben ik 17 en hoop dat ze samen met mijn vader kan zien hoe goed het met me gaat. Ik loop stage bij de brandweer en zit in mijn vrije tij veel op mijn racefiets waar ik laatst de Mont Ventoux mee heb beklommen. Na de diagnose was mijn moeder haar wens er nog een gezellige tijd van te maken samen. Mede dankzij mijn oma, twee zussen en alle verzorgers is ons dat in die moeilijke tijd…

• Manieren om coins te verdienen

Yoeri - - Hoofdforum

Coins Verdien je door Rang hoger te komen, en je kan Coins kopen, en soms zijn er speciale actie's in Meldkamerspel.com Om het te verdienen per dag zoals kerst adventskalender zo ver ik weet! kan je het niet op een anderen manier verdienen Met vriendelijke Groet Yoeri de Groote

• Team MJR Nederland

Yoeri - - Team's

Het is een top Team echt waar ik zit er zelf ook in je hebt veel team inzetten iedereen helpt elkaar zo veel en zo waar nodig is. Ik kan niks anders zeggen dan dit: HET IS EEN TOP TEAM!