Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 430.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Tommievtwin: “Waarom kan men geen personeel verplaatsen van hoofdbureau politie naar politiehelicopter? Zou toch moeten kunnen? ” Het is in het spel zo ingericht dat je kunt verplaatsen van 'standaardgebouwen' naar 'bijzondere gebouwen.' De helikopterstandplaats en het hoofdbureau worden beide gezien als Bijzondere gebouwen en je kunt hiertussen dus niet verplaatsen. Quote van tglgreek: “Weet iemand hoe het komt dat ik 3 kazernes kosteloos (0 coins) kan verplaatsen, en de overige 38 ni…

• Niet meer inloggen

MPR - - Fouten

Zonder meer specifieke informatie komen we natuurlijk niet veel verder. Kun je mij een PB sturen met de spelersnaam van je teamgenoot?

• Server Onderhoud Woensdag 19 februari

MPR - - Hoofdforum

Zoals ook in andere topics aangegeven is de vertraging momenteel optreedt bekend. We zijn er mee bezig en hopen de boel snel op te kunnen lossen.

• De traagheid is bekend. We zijn er mee bezig en hopen het snel op te lossen!

• Incidenten zonder adres

MPR - - Fouten

Is bekend, ook bij de ontwikkelaars. Dus we zijn er mee bezig. Ik kan jullie helaas nog niet vertellen wanneer dit verholpen is.

• Ik heb je post topic even toegevoegd aan dit bestaande topic. In de eerste post lees je een concept waar we naar aan het kijken zijn voor toekomstige updates. Als het goed is beantwoordt dit ook je vraag

• LSS Manager for meldkamerspel

MPR - - Hoofdforum

Voor zover ik weet staat dit op de planning voor de volgende release.

• Quote van Chris206: “Hoi Thijmen, het is andersom, als een voertuig op A&U negeren ingesteld staat, dat je dan de optie hebt dat als het voertuig in een groep geprogrammeerd staat dat het dan wel uitrukt als je die groep selecteert bij alarmering. Dus de groep overruled dan het A&U negeren, als die optie er zou komen. ” die optie is er al en die werkt al zo. Als je bij voertuigen de optie ‘negeren in alarm en uitruk regels’ selecteert. En vervolgens het voertuig wel aan een groep hebt gebonden k…

• Voertuigen weergave limiet

MPR - - Hoofdforum

Kleine tip: Het 'indrukken' van die balk kan ook met sneltoets 'N'

• Quote van Madmex: “Quote van MPR: “Kijk eens onder nummer 5. blog.meldkamerspel.com/tutorials/en misschien zijn de andere filmpjes ook interessant. ” Jammer genoeg daar niets over kunnen vinden ” Video 5. 10:25 youtu.be/2Z66mVUq6Vg?t=627

• Quote van Madmex: “Wat houd Uitgangsstelling (UGS) Precies in en wat zijn er de voordelen van. ” Kijk eens onder nummer 5. blog.meldkamerspel.com/tutorials/ en misschien zijn de andere filmpjes ook interessant.

• Een Nederlandse video bestaat volgens mij niet. Ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen. Als je op YouTube zoekt op 'Fahrzeuggrafiken leitstellenspiel' dan kom je wel wat tegen. Hieronder een eerder bericht wat ik heb geschreven over het maken van afbeeldingen. Quote van MPR: “Ik maak mijn afbeeldingen met paint.NET getpaint.net In Paint.Net kun je werken met Lagen of Layers. dit wordt op deze pagina uitgelegd: getpaint.net/doc/latest/WorkingWithLayers.html Als je op de achterste laag(achter…

• Patrouille

MPR - - Hoofdforum

@Madmex Het instellen van Patrouilles gaat via een tabblad in je meldkamer, deze kun je gratis bouwen en bevat een hoop instellingen voor het spel. Voor meer tips kun je hier terecht: blog.meldkamerspel.com/tutorials/ Ook is er door spelers een actieve discord opgericht. Daar vind je ook een hoop uitleg en video's. discord.gg/nzn8xGz Mocht je nog meer vragen hebben dan verwijs ik je graag naar het vragentopic waar ik je eerder vragen heb geplaatst.

• De POI's zie je alleen als je in het venster zit waarbij je POI's kan plaatsen. Tijdens het daadwerkelijke spelen zul je deze nooit zien.

• Quote van Karst: “Bij kaarttype OSM hebben voertuigen een zichtbaar label met de voertuignaam. In kaarttype Mapkit wordt dit label niet weergegeven. Is er een mogelijkheid om dit ook daar in te voeren? ” Bij het invoeren van Mapkit zijn een aantal functies niet (direct) meegenomen omdat deze niet zonder meer zouden werken met het systeem van Mapkit. Of hier nog aan gewerkt wordt durf ik je niet te zeggen, dit is namelijk een onderliggende mechaniek die door de ontwikkelaars over de breedte van a…

• LSS Manager for meldkamerspel

MPR - - Hoofdforum

Quote van Chris206: “Kunnen er via dit forum ook suggesties aangedragen worden voor de functies in LSS manager ? ” Ik heb je bericht verplaatst zoals je kunt zien. In dit topic kun je suggesties doen. Als je direct met de ontwikkelaars in contact wil komen dan kun je ze het beste bereiken via hun discordserver: discord.gg/rN699n

• Beste spelers, Met de opkomst van meer mensen die afbeeldingen voor het spel creëren zien we ook de noodzaak om een bericht te plaatsen over het auteursrecht dat rust op afbeeldingen. Dit auteursrecht rust namelijk ook op de afbeeldingen van voertuigen die getekend worden door verschillende spelers van Meldkamerspel.com. Je mag deze dus niet zomaar zonder toestemming bewerken of verspreiden. Op alle afbeeldingen berust Copyright, die de auteur van de afbeeldingen automatisch heeft. Als er wordt …

• Om te voorkomen dat voor elke kleine vraag over het spel een eigen topic geopend wordt hebben we besloten hier een verzameltopic te maken voor alle korte vragen die snel beantwoord kunnen worden. Zo blijft het allemaal wat overzichtelijker op het forum. Vraag maar raak!

• Mmt vraag

MPR - - Hoofdforum

Er zijn in Nederland 4 Parate MMT's en 2 Grondgebonden MMT's. Zie ook de informatie in mijn eerdere bericht: Quote van MPR: “Er zijn in de regel 4 actieve MMT Teams. Deze beschikken over een Heli en voertuig en zijn 24/7 inzetbaar en zijn na melding binnen 2 minuten onderweg Dan zijn er nog 2 grondgebonden MMT's, ook wel bekend als 'beschikbare MMT's' deze zitten in Utrecht (UMC) en Enschede (MST) deze hebben alleen voertuigen en zijn inzetbaar bij grote (GRIP) Calamiteiten. Deze teams zijn na a…

• Gebouwiconen Kevej

MPR - - Gebouwiconen

Gebouwafbeeldingen kun je toewijzen aan een gebouw door op het gebouw te klikken. Dan linksonder te kiezen voor 'bewerken' en dan onder 'gebouwafbeelding' te klikken op 'bestand kiezen' Dan upload je een afbeelding en klik je op 'opslaan' daarna sluit je de gebouwpagina en zul je zien dat het gebouw op de kaart wordt weergegeven als jouw gekozen afbeelding.