Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 1.000. Er zijn meer resultaten beschikbaar, verbeter je zoekparameters.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Als je een video hiervan kan maken graag. Je kunt dan via dit forum naar mijn profiel gaan en klikken op "mailen", dan krijg ik m vanzelf.

• Ik snap de frustratie over de traagheid van de servers, uiteraard. Wij proberen alle problemen door te geven, en de informatiestroom naar Duitsland is op dit moment erg groot (problemen, nieuwe meldingen, voertuigen, updates, andere interne berichtgeving, e.d.). Ik heb helaas geen indicatie wanneer deze problemen door de ontwikkelaars worden opgelost, maar aanstaande maandag zal ik - opnieuw - contact opnemen en al deze problemen nogmaals inmelden. Alles wat wij weten communiceren wij naar julli…

• [VP-002] Arrestatieteam

Data - - Voertuig Suggesties

Het enige antwoord wat ik je nu kan geven is dat men in de afrondende fase ervan zit. Streefdatum heb ik helaas niet voor je, de data die wij krijgen (áls we ze krijgen) zijn vaak niet vast en worden verschoven als er blijkt dat er meer gedaan moet worden dan verwacht.

• Op dit moment zijn wij achter de schermen in een afrondende fase van een tool die voor ons de inzetcode bepaalt. Deze hadden wij wel al, alleen moesten wij hier zelf het aantal credits invoeren. Met deze nieuwe tool zal het aantal credits, evenredig naar de vereisten, automatisch worden bepaald. Dit houdt in dat wij vanaf de invoering van het opschalingsmodel (die nog steeds ligt te wachten tot alles hier klaar voor is) alles recht zullen trekken betreft de credits. Er wordt dus al aan gewerkt o…

• Niet meer inloggen

Data - - Fouten

Als het goed is heb ik hem / haar al via Facebook gesproken. Via https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web&contact=1 graag contact opnemen met de ontwikkelaar

• Server Onderhoud Woensdag 19 februari

Data - - Hoofdforum

We zijn weer online! Het serveronderhoud is succesvol beëindigd. Voor de toekomst moet dit bijdragen aan de snelheid, stabiliteit en capaciteit van het spel. Veel speelplezier!

• [VP-002] Arrestatieteam

Data - - Voertuig Suggesties

Goedenavond, Even een korte uitleg over onze manier van communiceren via de verschillende kanalen, zodat dit duidelijk is. Facebook Dit is ons primaire communicatie medium. Alle informatie die wij hebben wordt hier volledig gedeeld. Forum Dit is primair ons medium om jullie de mogelijkheid te geven om suggesties te doen, fouten te melden, et cetera. Informatievoorziening wordt hier ook gedaan, alleen tegenwoordig via een link naar ons Blog. Dit hebben wij aangekondigd in een eerder bericht en is…

Data - - Hoofdforum

Helaas doen wij zelf het onderhoud en de ontwikkeling niet. De ontwikkelaar maakt zelf planningen en geeft door wanneer updates en serveronderhoud plaatsvindt. Wij zorgen alleen voor de content van het spel (het realisme, de basisregel), en de communicatie eromheen.

Data - - Hoofdforum

Quote van thijmen1210: “heeft het toevallig te maken met het opschalingsmodel? ik heb even gekeken in de Duitse en Engelse versie en die hebben beide dit bericht niet in het spel staan. ik neem dus aan dat de server onderhoud alleen voor de Nederlandse versie is. in het team hebben we nog wat vragen, maar die zal ik pas stellen als het info bericht is langs gekomen, veel vragen zullen daar in beantwoord worden denk ik. ” Duitsland heeft een aantal weken geleden ook serverwerkzaamheden gehad. Zie…

• Aanvullen invulvelden grote inzet

Data - - Suggesties

Als aanvulling... Het is niet eens mogelijk om een veld te maken voor het aantal OvDG's. Wij kunnen dit aantal namelijk zelf niet eens bepalen in dr standaard meldingen, laat staan jullie in de teammeldingen. Om dit mogelijk te kunnen maken moet het systeem rondom de OvDG aangepast worden. Dit willen we in de toekomst eventueel doen, maar nu kan het dus helaas niet

• Grootte van ziekenhuizen

Data - - Suggesties

Dat laatstgenoemde zal geen optie zijn voor ons, omdat we dan van andere versies afwijken. Alleen een ander model verzinnen zou mogelijk zijn, maar een bestaand model dat overal wordt toegepast in ons voordeel aanpassen wordt lastig

Data - - Suggesties

Ik kan het bericht niet zo snel terugvinden waarin ik heb gezegd dat we binnen 2 weken een Ziekenhuis model af zouden hebben? Misschien heb je er een linkje van? Overigens een beetje jammer dat het reageren op deze manier moet. Wij proberen achter de schermen alles zo snel mogelijk te implemeteren en zijn in alle vrije momenten hier bezig met updates. Dat het niet zo snel gaat kunnen wij helaas niks aan veranderen. Maar goed, geeft verder niks, en we houden jullie op de hoogte van eventuele upda…

• Lift opsluiting

Data - - Fouten

Dan nog zitten we met het probleem dat het nu niet mogelijk is om meer dan 1 POI aan een melding te koppelen. We kunnen proberen of het mogelijk is om dit te veranderen, maar op dit moment liggen er zo veel updates klaar dat dat flink lang zal duren. In de toekomst eventueel iets om te kijken wat we hiermee willen

Data - - Suggesties

Helaas kan ik je op geen van deze vragen antwoord geven... Intern hebben we er alleen eens over gesproken, en iemand heeft ergens wat opgeschreven. Maar een concept hebben we nog niet, en dus zeker geen definitieve versie... Daarbuiten... Wij kunnen sowieso nooit uitspraken doen over updates, omdat er altijd een kans is dat iets technisch niet haalbaar is. Ik controleer hier zo goed als mogelijk is op, maar soms mis ik ook iets helaas...

• Alarm en uitruk regels

Data - - Hoofdforum

Zie je PB. Had je bericht van vanochtend gemist...

• Nee, 6000 is niet het gemiddelde. 4000 Credits is voor die melding het gemiddelde, zoals correct aangegeven. En omdat dit een gemiddelde betreft, kan de uiteindelijke opbrengst hoger of lager liggen, zoals in jouw geval 6000... Enige verschil met reguliere meldjngen is dat je de uiteindelijke opbrengst hier al van tevoren ziet, terwijl je die bij normale inzetten pas achteraf te zien krijgt. En die 5400 + 600 (je 10% groepsbijdrage, die je als t goed is aan hebt staan) = 6000 werkelijk. Met een …

• Lift opsluiting

Data - - Fouten

Helaas is het voor ons alleen mogelijk om één POI te koppelen aan een melding. Dit betekent dus wel dat als we de liftopsluiting aan flatgebouw koppelen, overige gebouwen hier geen melding voor ontvangen

• Koppeling Facebook verwijderen

Data - - Hoofdforum

Dan zal je daar toch echt zelf ergens je wachtwoord hebben opgegeven, en niet alleen via Facebook hebben geregistreerd. Staat duidelijk beschreven in de RFC's van het IETF dat het niet mogelijk is om wachtwoorden van Third Party Authentication mechanismen te verkrijgen. Dat zou het hele idee van dergelijke systemen ook compleet tegenspreken. Zoals aangegeven kan je de ontwikkelaar erover contacteren, om te kijken of zij hem voor je kunnen loskoppelen. Edit: Op die websites die je geeft heb je du…