Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 33.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Mannen, Haarlem heeft 2 beroepskazernes, Haarlem-West met een TS en WO bemanning. (wisselend inzetbaar) Haarlem-Oost met een TS, Al en SIE bemanning. (SIE=Snelle Inzet Eenheid > Voertuig bestemd voor gevaarlijke stoffen) (TS en SIE zijn wisselend inzetbaar) Op Haarlem-West staan ook ambulances, 2 tankwagens, enkele slangenwagens, standaard de arbeidshygienecontainer, etc. Kazerne Haarlem-West is eigenlijk het hart van de regio's Kennemerland, Zaanstreek-Waterland en Noord-Holland Noord. Hier zij…

• @RM12 Inmiddels is het Hazardous Area Response Team in t leven geroepen Hij kan als de 12-318 worden toegevoegd aan t rijtje

• Rapid Responder

Haarlem112 - - Hoofdforum

Quote van Timo641: “We hebben dit vanavond even kort besproken, nog niet heel inhoudelijk; in ieder geval het volgende: - Om te beginnen, het volgende met betrekking tot reacties op Facebook: Soms kan het voorkomen dat je na een bericht op Facebook wel de markering "als gelezen" te zien krijgt en niet direct een antwoord krijgt. Omdat we overdag gewoon aan het werk zijn, scannen we in de regel de berichten op grote problemen; zoals bijvoorbeeld het niet werken van het spel. Sommige simpele vrage…

• Quote van FlevoCentralist: “Werkt VRK in Cluster of iets dergelijks? Aangezien ze wel een OvD Noord, Midden, Zuid hebben. ” VRK heeft 4 gebieden IJmond-Noord (boven t kanaal) en Noord-Kennemerland > OvD Noord (12-1291) IJmond-Zuid (onder t kanaal), Zandvoort, Heemstede(-Centrum), Spaarndam/Spaarnwoude, Halfweg-Zwanenburg (afhankelijk van locatie), Gem. Bloemendaal (de dorpen aangrenzend van Haarlem, bijv. Overveen, Santpoort, etc.) en Haarlem. > OvD Midden (12-1292) Gem. Haarlemmermeer (inclusie…

• Quote van juriaanvv: “Ik zag net op deze website dat er op post Zandvoort-Noord in de zomer periode een ambulance staat. Weet iemand van welke ambulance standplaats deze ambulance word gestald? erwin-bakker.nl/kazernes/nederlandregiokennemerland/ ” Als de ambulance niet in Zandvoort staat dan denk ik dat ie staat in Haarlem-West, is ook het dichtstbijzijnde.

• Kom er een beetje laat mee, maar ter toevoeging. Het klopt wel dat de kazerne niet snel te vinden is via de map in t spel, omdat ie niet word erkend. En ook via GoogleMaps is ie moeilijk te zien, hij zit een beetje weggedrukt in een hoekje. Als je vanaf het Zijkanaal C richting de kazerne kijkt zie je m wel, met DB 12-3201 aan de buitenkant van t gebouw. De kazerne is ook zeer klein, vergeleken met andere posten in de regio, en heeft eigenlijk maar plek voor 1 voertuig. Als je er ooit bent gewee…

• Vliegtuigbrandbestrijding

Haarlem112 - - Archief

Quote van Timo641: “Bij het invoeren van deze uitbreiding hebben we goed over de beide zaken die jij noemt nagedacht, met de volgende conclusies: - Rescuestair kennen we in Nederland alleen op Schiphol. Dat vinden we te weinig om deze in het spel te brengen. Alle spelers op andere vliegvelden zouden dan in de problemen komen wanneer realistisch wordt gespeeld. Evengoed kan hiervoor een AL worden gebruikt met een andere naam. - Het aantal benodigde uitbreidingen. Bij het invoeren hebben we rekeni…

Haarlem112 - - Archief

Quote van Centralist18: “Rescue Stair hang ik even geen oordeel aan, daarvoor weet ik er te weinig vanaf. Wat betreft grotere meldingen bij meer vliegtuigbrandbestrijdingsuitbreidingen (wat een heerlijk woord): Dat is niet heel handig denk ik. Als ik kijk naar mijn eigen regio, dan hebben vliegbases Gilze-Rijen en Woensdrecht brandweerposten. Als meerdere uitbreidingen (in dit geval: 2) zou leiden tot grotere meldingen, zou ik op een gegeven moment CT's van Gilze-Rijen naar Woensdrecht moeten st…

Haarlem112 - - Archief

Geachte Lezer, Ik ben uitgegroeid tot een heuse veiligheidsregio, met veel eenheden, veel posten, en veel voertuigen. Helaas mis ik er wel een paar, die toch reeds veel gebruikt worden. Onder andere op Schiphol. Bij de meldingen 'Vliegtuig probleem met landingsgestel' en 'Vliegtuig met brandmelding in vrachtruim' word gebruik gemaakt van een autoladder/hoogwerker. Op de kazerne Schiphol-Sloten staat naast een speciaal schuimblusvoertuig en hulpverleningsvoertuig, die zich nog niet in het spel be…

• Speciaal voertuig aankopen

Haarlem112 - - Hoofdforum

Quote van juriaanvv: “Ik denk dat je nog de uitbreiding moet aanschaffen. forum.meldkamerspel.com/index.…df8ffe023e1e93b7a54c1689e ” Mooi getekend c:

• Quote van piet2001: “In de meldkamer hoor je toch ook geen verschillende geluiden. Dit is dan meer voor de voertuigen van de post en dan niet voor vanuit de meldkamer. Dus ik zie hier dan niet echt het nut van. ” Dit is prima mogelijk, misschien niet die aparte geluiden maar wel andere geluiden.

• Ofcourse. nhnieuws.nl/nieuws/237774/inga…ezet-vanwege-vallend-glas

• Quote van sanbels: “Je laat je hond toch niet buiten in de storm? ” die moeten toch ook hun behoefte doen?

• Quote van sanbels: “Die raap je na de storm wel weer op ” Tot je merkt dat je buurvrouw dr hond eronder ligt.

• Quote van sanbels: “Dan wacht je tot de storm is gaan liggen toch? ” Tot dat ie bij je buurvrouw in de tuin ligt.

• Quote van Data: “Nee, die wordt gedeeld door Kennemerland, Amsterdam-Amstelland en ??? Roepnummer van de AGS is 12-xxxx, dus staat bij Amsterdam op de lijst Data ” Zaanstreek-Waterland*

• Quote van Kevej: “Zonnescherm hangt los... als ik zn melding zou hebben zou ik lekker zeggen, joh hang dat even zelf op.. ” Tijdens een storm? Succes pik.

• Het feit is dat ProRail een eigen MK heeft en niet vanuit de GMK wordt aangestuurd.

• Zeer mooie toevoeging vind ik zelf! Wellicht dat je bij een dergelijke GRIP opschaling moet gaan denken in pelotons. Oftewel 4 maal TS en 1 OvD. GRIP opschalingen gaan meer richting de coördinatie kant die t spel (qua officiële voertuigen) niet bezit, zoals: Leider CoPI, OvD Bevolkingszorg, Functionaris Logistiek, etc. Pelotons zouden dit kunnen vervangen, per GRIP opschaling. Wel zou ik men erop attenderen dat ze dan die voertuigen bezitten, mits ze in een team zitten. Zo snel mogelijk de laats…

• Voertuigen Bernhard_VNOG

Haarlem112 - - Voertuigverzameling

Mooi werk jongen!