Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 20.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• [FG-002] Herbezetting

gerwin109 - - Functie Suggesties

Quote van Data: “Ik vind dit een heel goed idee!Dan moet er wel gekeken worden of er iets van een tijdslimiet aan gezet kan worden (technisch lastig denk ik) Anders krijg je dat als je een post hebt waar een uitbreiding €100.000 kost (post A) en een andere post waarbij deze €10.000 kost (post B), spelers gewoon een voertuig kopen op post B en 'm "permanent" stallen op post A. Groet, Data ” Dit is volgensmij op te lossen door het volgende te doen; Is een voertuig (neem ts) naar een inzet -> dan i…

• 17-08-2016 Politiehelikopter

gerwin109 - - Nieuws [Archief]

Super! Best lastig als de heli van Schiphol helemaal naar Groningen moet vliegen... Wanneer is "binnenkort"? Binnen een weekje?

• Goedenavond, Graag zou ik mijn politiehelikopter laten surveilleren over een patrouille route maar de heli komt niet voor tussen de beschikbare voertuigen. Kan deze optie worden toegevoegd?

• Waterongevallenvoertuig

gerwin109 - - Voertuig Suggesties

Goedemorgen allen, Een heeeeele tijd geleden is er eens een topic geweest vanuit de makers over het invoeren van duikers/ovrt. Tot op heden mis ik deze functie nog steeds behoorlijk. Bij incidenten waarbij bijvoorbeeld een auto te water raakt heb je alle partijen nodig die inmiddels in het spel zitten, brandweer, politie, ambulance en ook het MMT kan bij deze meldingen worden ingezet. Ook kun je dan beginnen aan nieuwe grote inzetten waaronder bijvoorbeeld een lijnbus die te water raakt met >20 …

• 30-05-2016 DB Noodhulp

Goedemorgen, Ik wilde de dienstbus van de politie opnemen in een van mijn alarm- en uitrukregels maar ik zie de optie om het nieuwe voertuig hieraan toe te voegen niet staan. Moet dit nog toegevoegd worden of zie ik hem over het hoofd?

• Brandweerinzet Aanrijding Trein

gerwin109 - - Hoofdforum

Helemaal goed @Woukaa, ik wacht het af!

• Brandweerinzet Aanrijding Trein

gerwin109 - - Hoofdforum

Goedemorgen, Zojuist de melding aanrijding met trein afgehandeld in Groningen. Echter viel mij op dat bij deze inzet helemaal geen brandweer benodigd is? Ik had gerekend op ts, ovd en hv maar deze bleken allemaal niet nodig. Wellicht is dit een goede toevoeging waarbij de inzet van een hv per inzet verschillend is?

• Timo, De inzet 'brand in kantoorpand' is naar mijn mening qua voertuigen een realistische inzet, de brand in de opslagloods vraagt van sommige voertuigtypen wel wat veel. Je zegt dat je ook onrealistische meldingen zou kunnen genereren wanneer je spelers de kans geeft dit te doen, echter denk ik dat dit de verantwoordelijkheid is van de persoon die de melding componeert. Ik denk dat de meeste spelers het zo realistisch mogelijk willen houden en denk dus dat het wel zo blijft. Teammeldingen moete…

• Hee Timo, Als voorbeeld pak ik even de kettingbotsing, hier zijn 12 ts'sen nodig. In realiteit zouden er nooit zo'n aantal worden opgeroepen. Wanneer je zelf een melding kunt componeren kun je bijvoorbeeld ook een melding kunt realiseren als een gaslekkage in een flatgebouw waarbij een boel ontruiming nodig is en een aantal mensen bedwelmd zijn geraakt. Je kunt dan zelf het aantal benodigde voertuigen van iedere discipline aangeven en op deze manier een melding naar eigen inzicht realistisch mak…

• Het lijkt mij persoonlijk erg leuk om de grote inzetten zelf te kunnen componeren. Op deze manier kun je een inzet maken die elke keer anders is en waarvan de andere teamleden niet bij voorbaat al weten wat er nodig is. Ik heb geen idee of het technisch mogelijk is en wat anderen van dit idee vinden. De 3 grote inzetten die nu in het spel zitten zijn leuk, maar op sommige fronten wat onrealistisch en beginnen vrij snel eentonig te worden. Hierbij een poll om te kijken wat anderen ervan vinden.

• Quote van Woukaa: “Quote van gerwin109: “Hoe staat het met de toevoeging van de duikers? ” Heeft de komende week geen prioriteit helaas. We zullen eerst wat anders moeten bedenken wat wel toegevoegd kan worden. ” Wellicht AGS? Dan wordt de WvD ook nuttig

• Hoe staat het met de toevoeging van de duikers?

• 13-04-2016 Lifeliner

Quote van Woukaa: “Quote van gerwin109: “Erg jammer dat er alleen maar een arts meevliegt in de heli. Wanneer je ook een verpleegkundige mee zou laten vliegen zou je al aan twee personen eerste hulp kunnen verlenen. Daarnaast viel het me op dat de MMT-arts meer eerste hulp verleent dan een andere discipline. In dit geval zou de verpleegkundige dan eerste hulp kunnen verlenen waarbij minder vorderingen plaatsvinden dan bij de arts. Op deze manier is de heli een nog betere aanvulling op het spel. …

• 13-04-2016 Lifeliner

Erg jammer dat er alleen maar een arts meevliegt in de heli. Wanneer je ook een verpleegkundige mee zou laten vliegen zou je al aan twee personen eerste hulp kunnen verlenen. Daarnaast viel het me op dat de MMT-arts meer eerste hulp verleent dan een andere discipline. In dit geval zou de verpleegkundige dan eerste hulp kunnen verlenen waarbij minder vorderingen plaatsvinden dan bij de arts. Op deze manier is de heli een nog betere aanvulling op het spel. Wanneer je bijvoorbeeld de melding hebt v…

• Point of Interests

gerwin109 - - Hoofdforum

Misschien een idee om een vliegveld als POI toe te voegen? Het vliegtuig stort bij mij inmiddels midden in Groningen neer, niet heel realistisch. Daarnaast hebben we in de regio een aantal weilanden waar een klein vleigtuigje kan landen. Het zou veel realistischer zijn als het incident zich heer afspeelt.

• VC-2 Benodigd in Melding

gerwin109 - - Hoofdforum

Als VC moet je momenteel de H-OVD B gebruiken. Hiervoor is echter wel een opleiding vereist.

• Aangezien het OvRT een uitbreiding is op de duikers in Nederland lijkt het mij het meest logisch dat de duikers als eerste in het spel komen. Je kunt dit later uitbreiden met OvRT's.

• 11-03-2016 Spraakaanvraag

Ik vind het ook helemaal niks. Wellicht dat een geluid van een pager of een andere pieptoon beter volstaat. Maar aan dit geluid kan ik niet wennen. In mijn team wordt ook behoorlijk geklaagd over het geluid.

• Timo, Helemaal goed! Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken, een uitruktijd dat per voertuig in te stellen is is inderdaad een goede oplossing. Zoals je zegt pak je dan ook direct het probleem met eerste en tweede voertuig. Ik ben benieuwd wanneer de optie wordt toegevoegd, want een ts van een vrijwilligerspost die binnen een minuut ter plaatse is, is natuurlijk wel erg snel ;-). Gerwin109

• Goedemiddag, Ik zit met het volgende. De brandweerkorpsen die "in het echte leven" door vrijwilligers worden bediend rukken in het spel wel erg snel uit. Als oplossing het volgende; Wellicht is het mogelijk om een vinkje toe te voegen aan de instellingen van individuele kazernes waarmee aangegeven kan worden dat dit een vrijwilligerspost is. Door dit vinkje aan te klikken wordt er bij iedere uitruk 4 minuten bij de aankomsttijd opgeteld. Op deze manier denk ik dat het spel weer een stukje dichte…