Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 423.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Quote van Chris206: “Hoi Thijmen, het is andersom, als een voertuig op A&U negeren ingesteld staat, dat je dan de optie hebt dat als het voertuig in een groep geprogrammeerd staat dat het dan wel uitrukt als je die groep selecteert bij alarmering. Dus de groep overruled dan het A&U negeren, als die optie er zou komen. ” die optie is er al en die werkt al zo. Als je bij voertuigen de optie ‘negeren in alarm en uitruk regels’ selecteert. En vervolgens het voertuig wel aan een groep hebt gebonden k…

• Voertuigen weergave limiet

MPR - - Hoofdforum

Kleine tip: Het 'indrukken' van die balk kan ook met sneltoets 'N'

• Quote van Madmex: “Quote van MPR: “Kijk eens onder nummer 5. blog.meldkamerspel.com/tutorials/en misschien zijn de andere filmpjes ook interessant. ” Jammer genoeg daar niets over kunnen vinden ” Video 5. 10:25 youtu.be/2Z66mVUq6Vg?t=627

• Quote van Madmex: “Wat houd Uitgangsstelling (UGS) Precies in en wat zijn er de voordelen van. ” Kijk eens onder nummer 5. blog.meldkamerspel.com/tutorials/ en misschien zijn de andere filmpjes ook interessant.

• Een Nederlandse video bestaat volgens mij niet. Ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen. Als je op YouTube zoekt op 'Fahrzeuggrafiken leitstellenspiel' dan kom je wel wat tegen. Hieronder een eerder bericht wat ik heb geschreven over het maken van afbeeldingen. Quote van MPR: “Ik maak mijn afbeeldingen met paint.NET getpaint.net In Paint.Net kun je werken met Lagen of Layers. dit wordt op deze pagina uitgelegd: getpaint.net/doc/latest/WorkingWithLayers.html Als je op de achterste laag(achter…

• Patrouille

MPR - - Hoofdforum

@Madmex Het instellen van Patrouilles gaat via een tabblad in je meldkamer, deze kun je gratis bouwen en bevat een hoop instellingen voor het spel. Voor meer tips kun je hier terecht: blog.meldkamerspel.com/tutorials/ Ook is er door spelers een actieve discord opgericht. Daar vind je ook een hoop uitleg en video's. discord.gg/nzn8xGz Mocht je nog meer vragen hebben dan verwijs ik je graag naar het vragentopic waar ik je eerder vragen heb geplaatst.

• De POI's zie je alleen als je in het venster zit waarbij je POI's kan plaatsen. Tijdens het daadwerkelijke spelen zul je deze nooit zien.

• Quote van Karst: “Bij kaarttype OSM hebben voertuigen een zichtbaar label met de voertuignaam. In kaarttype Mapkit wordt dit label niet weergegeven. Is er een mogelijkheid om dit ook daar in te voeren? ” Bij het invoeren van Mapkit zijn een aantal functies niet (direct) meegenomen omdat deze niet zonder meer zouden werken met het systeem van Mapkit. Of hier nog aan gewerkt wordt durf ik je niet te zeggen, dit is namelijk een onderliggende mechaniek die door de ontwikkelaars over de breedte van a…

• LSS Manager for meldkamerspel

MPR - - Hoofdforum

Quote van Chris206: “Kunnen er via dit forum ook suggesties aangedragen worden voor de functies in LSS manager ? ” Ik heb je bericht verplaatst zoals je kunt zien. In dit topic kun je suggesties doen. Als je direct met de ontwikkelaars in contact wil komen dan kun je ze het beste bereiken via hun discordserver: discord.gg/rN699n

• Beste spelers, Met de opkomst van meer mensen die afbeeldingen voor het spel creëren zien we ook de noodzaak om een bericht te plaatsen over het auteursrecht dat rust op afbeeldingen. Dit auteursrecht rust namelijk ook op de afbeeldingen van voertuigen die getekend worden door verschillende spelers van Meldkamerspel.com. Je mag deze dus niet zomaar zonder toestemming bewerken of verspreiden. Op alle afbeeldingen berust Copyright, die de auteur van de afbeeldingen automatisch heeft. Als er wordt …

• Om te voorkomen dat voor elke kleine vraag over het spel een eigen topic geopend wordt hebben we besloten hier een verzameltopic te maken voor alle korte vragen die snel beantwoord kunnen worden. Zo blijft het allemaal wat overzichtelijker op het forum. Vraag maar raak!

• Mmt vraag

MPR - - Hoofdforum

Er zijn in Nederland 4 Parate MMT's en 2 Grondgebonden MMT's. Zie ook de informatie in mijn eerdere bericht: Quote van MPR: “Er zijn in de regel 4 actieve MMT Teams. Deze beschikken over een Heli en voertuig en zijn 24/7 inzetbaar en zijn na melding binnen 2 minuten onderweg Dan zijn er nog 2 grondgebonden MMT's, ook wel bekend als 'beschikbare MMT's' deze zitten in Utrecht (UMC) en Enschede (MST) deze hebben alleen voertuigen en zijn inzetbaar bij grote (GRIP) Calamiteiten. Deze teams zijn na a…

• Gebouwiconen Kevej

MPR - - Gebouwiconen

Gebouwafbeeldingen kun je toewijzen aan een gebouw door op het gebouw te klikken. Dan linksonder te kiezen voor 'bewerken' en dan onder 'gebouwafbeelding' te klikken op 'bestand kiezen' Dan upload je een afbeelding en klik je op 'opslaan' daarna sluit je de gebouwpagina en zul je zien dat het gebouw op de kaart wordt weergegeven als jouw gekozen afbeelding.

• Twee teams USAR.NL met MB Sprinter 4x4 inderdaad. facebook.com/plugins/post.php?…posts%2F3169820303034793&

• Bedankt voor jullie meldingen. Helaas merken we inderdaad dat er weer vertragingen optreden. Op de Duitse versie lijken ze hier ook last van te hebben. We hebben het van onze kant wel direct doorgezet naar XYRality. Helaas hebben we nog geen reactie en wachten we nu dus hun respons af.

• Er zijn wat serverproblemen geweest waardoor verschillende functies van het spel niet of minder goed hebben gewerkt. Maar als het goed is zijn deze problemen opgelost en zou alles ondertussen weer gewoon moeten werken. Mochten deze problemen alsnog optreden laat het ons dan vooral weten!

• Heb je het over voertuigtypen? Of gaat het hier om voertuigafbeeldingen/verzamelingen? Ik vermoed het tweede en verplaats je topic voor nu. Maar hieronder de beide antwoorden. In het eerste geval klopt de reactie hierboven en heb je te maken met een spel naar Nederlands model dat ook in België gespeeld kan worden. In het tweede geval zijn er best een aantal verzamelingen met Belgische voertuigen. Maar dit is zogenaamde user-generated-content. Als je er meer van wilt zul je of zelf moeten gaan te…

• Volgens de laatste berichtgeving zouden de problemen nu (grotendeels) verholpen moeten zijn. We gaan er vanuit dat dit nu ook echt het geval is maar stellen alle feedback over de performance erg op prijs! Dus, ervaar je nog problemen? Laat het ons vooral weten! Dan kunnen we er mee aan de slag!

• Spelers zonder geregistreerd account

MPR - - Suggesties

Ja, deze mogelijkheid bestaat pas net. Ik denk dat deze gevolgen nog niet voorzien waren. Het uitsluiten van deelname aan teams zonder gedegen registratie lijkt me een goed voorstel! Voorkomt dat teams overspoelt gaan worden met tijdelijke accounts. We gaan dit gelijk doorzetten naar XYR.

• Incidenten zonder adres

MPR - - Fouten

Was me ook al opgevallen inderdaad. Grote kans dat dit ook met de server te maken heeft. Zal wel een taak zijn die wordt overgeslagen als de server het zwaar heeft. In Duitsland hebben ze er ook last van dus het probleem is in ieder geval bekend. Dankjewel voor het melden. Wij gaan het ook weer aangeven.