Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 855.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Meldkamerspel hulp Project

piet2001 - - Off-Topic

Zoals vele vanuit de discord al weten ben ik momenteel bezig met het extra toegankelijk maken van de info die ik altijd gebruik als mensen hulp nodig hebben. Om in de server zo sneller uitleg te geven heb ik een aantal pagina's waar info op te vinden is. Ook via deze weg wil ik ze graag met U delen. Verschillende uitleg documenten en handige lijstjes worden geplaatst op een github pagina: github.com/Piet2001/Meldkamerspel Voor de handleidingen komen ook korte schermopname beschikbaar, zodat mens…

• Team leden gezocht

piet2001 - - Team's

Linkje is handig: meldkamerspel.com/alliances/1720

• Team: MeldkamerCentrale

piet2001 - - Team's

Klopt. Dat bedoelde ik met onderschrift. Maar dan is het aan de persoon om het aan te passen. En anders gewoon reclame voor ander team.

• dan is er naar september nog heel veel gebeurd. Want in sept was er nog niks te zien. Zelfs geen graaf werkzaamheden. Dus vandaar dat het me verbaast. Maar goed. Zal het in de gaten blijven houden.

• leende is momenteel VWS bij de brandweer. En valkenswaard is een opkomst locatie. Dus momenteel nog niet vervangend. Er zijn wel plannen om dit te veranderen. VanderValk is vws post aalsterweg GGD bus weet ik zo niet uit mijn hoofd

• Team: MeldkamerCentrale

piet2001 - - Team's

Linkje is handig: meldkamerspel.com/alliances/1633 Want die in je onder schrift klopt niet.

• Data verbruik mks

piet2001 - - Off-Topic

Op telefoon, schat ongeveer 10 MB/uur. Op PC schat ik rond de 30 MB/uur. Ik weet het niet zeker. Hierboven zijn geschatte waarde aan de hand van gebruiksgegevens en een schatting van de tijd die ik heb gespeeld. Mogelijk dat iemand anders het exact heeft gemeten of berekend. (wat ik haast denk van niet) Wel is verbruik zeer variabel, dus zullen de waarden ook veel veranderen.

• Fijn dat het is opgelost. En graag gedaan. We horen het wel als je nog ooit eens tegen een probleem aan loopt. In het alarmscherm was ook eigenlijk die ik bedoelde. Zal er de volgende keer aan denken om zoiets erbij te vermelden.

• Oke, dat is apart. Heb je al geprobeerd om het spel opnieuw op te starten.

• Heb je het bij (bijna) alle meldingen. Zo nee? - Bij welke meldingen heb je het. Zo ja? - Op hoever staat de maximale rijdafstand.

• meldingen RR/ambu ideën

piet2001 - - Suggesties

Van de motoren krijg je geen meldingen omdat deze niet kunnen vervoeren. Is bij ambu en politie zo. Ik weet niet of hier mogelijk iets aan te veranderen is, maar persoonlijk heb ik hier weinig last van. Ook moet je er rekening mee houden dat patiënten een los element zijn van de melding. Hierdoor wordt dit niet gezien als een uitbreiding. Dus krijg je ook geen melding. En kan het gebeuren dat de ambu eerder weg is dan de andere voertuigen TP zijn. Voor een andere geluid, dacht ik dat er ook een …

• meer uitbereidingen

piet2001 - - Suggesties

Quote van DaanLoman: “Ik vind die 10 extra plaatsen voor 1 miljoen wel een goed idee ” Volgens mij is dit in duitsland wel zo. Maar zoals ik al zei, ik kan het andere topic niet vinden. (dacht me te herinneren dat hier een antwoord stond van de admins) Verder, ik heb het ook redelijk druk, dus heb ook niet tijd om alles topic's direct te lezen en beantwoorden. Dus soms heb je ook wel een beetje geduld nodig. Dit spel is voor mij ook een hobby en vrijetijdsbesteding. Ben dus ook niet 24/7 er mee …

• Functie suggestie lijst is 21 mei voor het laatst bijgewerkt.

• meer uitbereidingen

piet2001 - - Suggesties

forum.meldkamerspel.com/index.…d/1444-Posten-uitbreiden/ Is een voorbeeld van 1 van de topic's Het ander topic wat ik eigenlijk zocht kan ik zo niet vinden.

• LSS Manager for meldkamerspel

piet2001 - - Hoofdforum

Ik kan dus aannemen dat het dus werkt?

• @michaelkraan heeft hetzelfde probleem. Zoals hij melde via de discord. Ben zelf aan het uitbreiden om te kijken of het bij mij ook zo was. Maar lees nu dat er dus meerdere zijn. Dus lijkt me idd iets waar naar gekeken moet worden.

• Varen met Voetveer

piet2001 - - Fouten

Het lijkt of ze steeds op dezelfde plek komen, maar net een iets afwijkende coördinaat(bijv. een verschuiving van 1mm) kan al een andere route veroorzaken. Dit is ook afhankelijk van de locatie van je voertuigen. Wanneer deze rijden vanaf een andere plek. krijgen ze mogelijk ook een andere route. De helikoptervlucht is een beveiliging van het spel, om zeer lange aanrijd tijden te voorkomen. Ook zijn de kaart en de route planner aparte lagen. Om hier dus iets aan te gaan doen gaat moeilijk worden…

• er zijn verschillende lijsten. Dus het kan wel eens gebeuren dat je iets over het hoofd ziet. Vaak vind je met de zoekfunctie van het forum ook al een topic als je iets zoekt.

• Varen met Voetveer

piet2001 - - Fouten

Dit komt omdat de meldingen op random plaatsen komen. Dit is door het gebruik van POI's bij enkele meldingen verholpen. Alleen kun je moeilijk voor ieder huis een POI gaan maken. Omdat het spel geen verschil ziet tussen land en water (technische oorzaak van kaart en gegevens) komt het helaas soms voor dat je een meldingen van een woningbrand, maar ook andere meldingen, krijgt op een vreemde locatie (bijv. op het water of op de snelweg). Hier is helaas niet veel aan te doen. Het is in ieder geval…

• [FM-512] Verkeertechnische Begeleiding