Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 367.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Voertuigen Bernhard_VNOG

fernando - - Voertuigverzameling

Quote van Bernhard_VNOG: “Ambu 08-117 op aanvraag van @fernando Wachtlijst ” Quote van Bernhard_VNOG: “Ambu 17-102 Op aanvraag van @fernando Wachtlijst ” zien er weer ontzettend gaaf uit thnx

• Voertuigafbeeldingen

fernando - - Suggesties

ik zal in sommige gevallen ook wel willen gebruiken maakt het realistischer

• Twitteraccount openen?

fernando - - Suggesties

Quote van nom001: “Hallo, Ik bemerk dat er veel info gegeven wordt via Facebook. En laat ik nu juist erg anti-Facebook te zijn vanwege de vele privacy schendingen en valse nieuwsberichten waar Facebook om bekend staat, maw. van mijn leven nooit een Facebook account! Nu heb ik wel twitter, is er een twitter account voor Meldkamerspel? Of kan er 1 aangemaakt worden waarop dezelfde nieuws staat als op Facebook? Mvg. nomko ” opzich zie ik er geen hele meerwaarde in een twitter account want we hebben…

• Assistentie Treinconducteur

fernando - - Suggesties

Quote van rompie: “ik heb dit incident al verschillende keren gehad er worden 4 politie eenheden gevraag na mijn idee niet erg realistisch tenzij terroristisch maar dan zou je ME/Arrestatie team gevraagd verwachten kan er eens naar deze inzet gekeken worden? ” 4 heb ik nog niet mee gemaakt wel dat het standaard 3 noodhulp eenheden zijn. Maat aan hoeveel noodhulp eenheden dacht jij dan? Want als een passagier erg agressief is kan 1 noodhulp soms te weinig te zijn.

• Quote van Karst: “Kleine wijziging. Post Elst is een opkomstlocatie en dus geen uitrukpost/VWS. Dat zegt de VGGM zelf op haar website. vggm.nl/vggm/nieuwsarchief/amb…e_elst_feestelijk_geopend. Daarnaast nog een aanvulling: Ik zie in de lijst dat de A-wagens tot 119 gaan. Je mag hem aanvullen tot 122. Die (120 - 122) missen nog. ” pas ik aan bedankt en van die A-wagens ook

• Quote van MPR: “Gedetailleerde info en post Elst toegevoegd Posten Opkomstposten Zevenaar - Kampsingel 34, 6901 JG Zevenaar Arnhem IJsseloord II - Meander 401, 6825 LS Arnhem Ede (Brandweer) - Breelaan 4, 6711 MR Ede Barneveld - Nijkerkerweg 119, 3771 LA Barneveld Uitrukposten/VWS Arnhem-Centrum (Brandweer) - Rietgrachtstraat 74, 6828 KE Arnhem Dieren (Politie) - Hogestraat 11, 6953 AN Dieren Elst - Nijverheidsweg 45, 6662 NG Elst Renkum (Brandweer) - Utrechtseweg 131, 6871 DR Renkum Terschuur -…

• Laatst bijgewerkt: 3-7-2019 Bron: Fernando A-Ambulance 07-101 A-Ambulance 07-102 A-Ambulance 07-103 A-Ambulance 07-104 A-Ambulance 07-105 A-Ambulance 07-106 A-Ambulance 07-107 A-Ambulance 07-108 A-Ambulance 07-109 A-Ambulance 07-110 A-Ambulance 07-111 A-Ambulance 07-112 A-Ambulance 07-113 A-Ambulance 07-114 A-Ambulance 07-115 A-Ambulance 07-116 A-Ambulance 07-117 A-Ambulance 07-118 A-Ambulance 07-119 A-Ambulance 07-120 A-Ambulance 07-121 A-Ambulance 07-122 A-Ambulance B-ambulances 07-401 B-ambul…

Ik zou graag deze willen @Bernhard_VNOG Rapid responder 17-342

Zou je misschien tankwagen 04-1680 kunnen teken hierbij een afbeelding:

Quote van Bernhard_VNOG: “CT Schiphol op aanvraag van @fernando Wachtlijst ” weer zeer gaaf thnx

• Super idee gaaf dat jullie dit geregeld hebben. Tip: Misschien kan je ook uit leggen hoe zit met premium account en wat daar voordelen zijn daar. En dat je aan ouders kan vertellen van jongen kinderen dat er geen geld nodig is om het spel te spelen

• Kosten van brandweerkazernes

fernando - - Hoofdforum

Quote van piet2001: “ik denk dat je verkeerd hebt geteld. het gaat hier om alle posten die je bezit. Niet die op een bepaalde meldkamer zitten. ” Dat denk ik persoonlijk ook

• Quote van mheiden: “Quote van fernando: “Quote van mheiden: “Ik merk dat ik meldingen krijg op de vaarroute van de westerschelde ferry, geeft soms vreemde meldingen zoals brand in de kelder midden op het water. Ook pakken de wagens soms met hun route dezelfde weg om naar meldingen te gaan of terug te komen naar de post. forum.meldkamerspel.com/index.…f92d8f28eb58a6924707559a0 ” klopt dit is bekend bij de markers de kaart zie nog geen verschil tussen water en land. Dus zo nu en dan kan je een mel…

• Quote van mheiden: “Ik merk dat ik meldingen krijg op de vaarroute van de westerschelde ferry, geeft soms vreemde meldingen zoals brand in de kelder midden op het water. Ook pakken de wagens soms met hun route dezelfde weg om naar meldingen te gaan of terug te komen naar de post. forum.meldkamerspel.com/index.…f92d8f28eb58a6924707559a0 ” klopt dit is bekend bij de markers de kaart zie nog geen verschil tussen water en land. Dus zo nu en dan kan je een melding op het water krijgen

• Kosten van brandweerkazernes

fernando - - Hoofdforum

heb je maar echt 23 brw posten want vliegveld brandweer is bijvoorbeeld ook een brandweerpost. Of heb je echt maar totaal 23 brw posten?

• Quote van 104072: “waar staat de Quote van Karst: “4091 -> 9092 (regio Midden) ” ja, ik weet het, piket, maar welke plaats zou logisch zijn? ” Deze zullen naar waarschijnlijkheid van thuis meeste gevallen rijden maar zou denk druten komen te staan dat is meest centraal voor zijn gebied

• Quote van Karst: “Vanaf 1 april nieuwe ovd situatie in GLZ (geen grap). De 1091, 3091 en 7091 zullen uit dienst gaan. De overige zullen als volgt genummerd en genoemd worden: 2091 -> 9091 (regio Oost) 4091 -> 9092 (regio Midden) 5091 -> 9093 (regio Zuid) 6091 -> 9094 (regio West) 8091 -> 9095 (regio Noord) De gebieden van de uit dienst gaande ovd's zullen door de overige worden opgevangen. ” Klopt helemaal je bent met voor ben nu pas weer thuis bedankt voor mee kijken

Quote van Bernhard_VNOG: “Op aanvraag van @fernando CT Maastricht Wachtlijst ” echt gaat gemaakt super bedankt

Zo je voor mij misschien nog deze Ambulance kunnen tekenen

• Quote van gertds: “ik bedoelde meer dan 100 gewonden, want dat is nu het maximum aantal ” bij wat voor melding zie jij meer als 100 gewonden voorkomen dan? En tevens is 100 niet al genoeg verloopig je moet ook rekening houden dat er dan meer als 100 ambulances nodig zullen zijn op dit moment is dat niet beetje veel voor spelers die nog niet zoveel ambuoance hebben of voor speler die realisch spelen. Ik denk dat je bij 100 gewoon mooi kunt houden. Als enigste zou je bij vliegtuig ongeval met een …