Zoekresultaten

Zoekresultaten 1-20 of 297.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Na tijdje afwezigheid wegens, werk en school (oftewel tijd) en de zin erin, weer bezig geweest

• Hoeveel MMT Standplaatsen?

sanbels - - Hoofdforum

Quote van Spydah: “Quote van MPR: “Tot 100 posten in totaal mag je 4 MMT-posten bouwen. Voor elke 25 posten boven de 100 mag je een extra MMT-post bouwen. Hetzelfde geldt voor de Politiehelikopters. Dus de vuistregel is 1 per 25 gebouwen.(van alle soorten) ” Dus dan zou je in principe heel veel ambulance standplaatsen moeten verzinnen wil je dit bereiken. Is wel shit want die MMT autos rijden langgg en je mag maar 1 Heli per post xP ” Die 25 gebouwen staan niet alleen voor ambulancestandplaatsen…

• Quote van Lazora: “Ik denk dan aan dat er een uitroepteken een melding en/of aanrijdend voertuig komt die aangeeft dat er iets bijzonders aan de hand is (opschaling), en als je hierop klikt je dan kan lezen dat er meer voertuigen nodig zijn. ” Dit is wat er nu soort van in het spel is in de vorm van status 7, uitbreiding van een melding

• helikopter standplaatsen

sanbels - - Suggesties

Hoe groter je wordt, des te meer je gaat verdienen, hoe makkelijker het wordt om heli's te kopen, als je groter bent is een miljoen vrijwel niks meer voor je

• Prijzen opleiding te laag

sanbels - - Suggesties

En dan heb je zelfs nog dat je betaalt per persoon personeel per dag. Dus stel je hebt OvD-G opleiding, stel je 2 dagen open en je leidt 10 personeelsleden op, voor 500 credits per persoon, per dag, dan heb je 13 x 10 x 500 = 65.000 credits.. Das toch aardig wat

• Als ik me niet vergis is Brandbase nog soort van in aanbouw en is nog niet alles geheel up-to-date

• Quote van nick010: “P 1 ONGEVAL WEGVERVOER LETSEL (INCI-03) BRIELSELAAN MAASHAVEN Z.Z. ROTTERDAM 179237 Ik zag deze Melding voorbij komen en deze stond op groene tuin Dit betreft een Combinatie TS maar dus een ts-hv maar toen ik ging kijken wwar hij stond zag ik staan Kazerne: Roteb Lease Kleinpolderplein klopt dit of waar staat hij anders ” Ik heb dit voertuig op 10 april ook al hier geplaatst maar geen reactie op gezien en zag hem idd ook niet in de lijst Quote van sanbels: “Kreeg deze als mel…

• stoppen grote inzet

sanbels - - Suggesties

Quote van Spydah: “Inderdaad volgens mij na 24h sluit de melding automatisch zonder een vergoeding denk ik wel. Doe de volgende dan een eigen inzet en vul in wat je hebt. ” Quote van piet2001: “Quote van Spydah: “Inderdaad volgens mij na 24h sluit de melding automatisch zonder een vergoeding denk ik wel. Doe de volgende dan een eigen inzet en vul in wat je hebt. ” 24uur is niet altijd 100% correct. Soms duurt dit langer.Wel is dit idd annuleren zonder vergoeding. Als je hem afrond met coins krij…

• Personen vast in attractie

sanbels - - Suggesties

Quote van Gatsybah: “Niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je best wel nieuw. Leuk dat je mee wilt denken, maar er zijn een aantal problemen met je idee, plus er word heel hard aan Meldkamerspel gewerkt, en je melding zou dan onderaan een hééééél lange lijst met andere ideeën staan, dus maak je er niet te veel zorgen over. ” De lijst is sws al heel lang en daar komen toch steeds nieuwe dingen bij waardoor die langer wordt, dus zijn idee zou zomaar daarbij kunnen komen, vind het geen slecht i…

• Quote van stijnh: “Quote van Pascal1993.: “Word er eigenlijk tegen de tijd dat de KMAR toegevoegd word alleen de standaard KMAR eenheid toegevoegd of ook de OVD KMAR, de hondengeleider en de KMAR versie van de ME (BE). ” Ik heb gewone politieploegen op KMAR locatie met aangepaste voertuigen tekening en roepnaam. ” Ik heb dit ook gedaan met KMAR. Gewone politiebureau met aangepaste tekening

• Lifeliner is ook af

• Hoeveel MMT Standplaatsen?

sanbels - - Hoofdforum

Quote van Deltombe Rino: “Wacht eens? Ik heb 4 MMT standplaatsen en zeker minstens 25 posten. Toch krijg ik steeds de melding "Je kan momenteel maar maximaal 4 posten bouwen". Ik ben Commandeur. Wat nu? ” Dan zal je van al je posten in totaal minstens 125 posten moeten hebben om een 5e te kunnen bouwen

• Ambu ook af

• DA Noodhulp is ook af (Mercedes B klasse + nieuwe striping)

• Prio veranderen.

sanbels - - Suggesties

Quote van MPR: “Zit al in het spel, knopje met de toeter in het alarmeringsvenster. ” Ik denk dat hij bedoelt dat hij de prio 2 kan sturen (wat wel kan) maar dat hij ze alsnog prio 1 kan gaan laten rijdend als ze al aanrijdend zijn als het toch spoed blijkt te zijn. Dus onderweg hun prio veranderen

• AB is ook af

• Team "alarmfase 1 mwb" zoekt leden

sanbels - - Team's

Linkje naar het team is wel handig Bij deze de link: meldkamerspel.com/alliances/1250

• TS(T) 6/7 is ook af

• WvD is ook af

• SIV is ook af